今日朝早去飲茶,跟住去maggie(我表妹)度,慶祝聽日生日,食蛋糕。
然後去荃廣果邊既美國度冒險,好耐冇去過lu,好彩冇生疏度,玩兩次過三關150張ticket,It's not bad already.
然後食dinner,幾好味,食食下洛洛(我表弟)竟然訓左覺喎•.....
食完就番屋企啦~
呢排聽緊古巨基D歌,首首都幾好聽,有首我覺得D歌詞好正!!!
To my fds:
當年情 古巨基
能見你哭的多數是我
讓我擁抱伸手救助
隨即去通宵唱歌
無數的銘心刻骨經過
十次佳音一起慶賀
隨手機分擔過痛楚
而當初 值得想起太多
時代正像你親手分給我
結伴去闖過
榮幸共你做老友 (多得這一個好友)
從小深交的真少有 (一生也想擁有)
從頭被你認識透 (一早都給看透)
我若皺眉頭 你便說原由
這樣的好友 (有一個都足夠)
能夠識一個都夠
能罵我弱點得你一個
是為我好的不必怯懦
唇齒相依不怕過火 (多得這救助)
而當初 換拖友比較多 (讓我精彩過)
沿路看著你身邊的一半 (一起經過)
正是我一個
也許 有一天 你已婚事業榮遷
轉眼來年 你共我亦已改變
|