今日第一日寫dairy!!
今日返學,朝早係度打波,同Buddha 1 on 1,正!!!
然後8:10早會,熱...熱...熱到死D汗一滴接一摘咁跌落黎,好辛苦呀!!!
中文堂好悶,PK LAU 0係度捉我地滴水(雲鬢??哈哈!!)
袁家輝突然鬧miss,,嚇到我呆左,佢都低低地既。
然後PE堂,跑蘇浙圈。個圈好似長左好多咁,一個圈跑左5min,跑到我索哂氣。
兩堂英文堂,因為PE搞到我好鬼眼訓,所以訓左一堂,跟住拎左本自購書,講阿茲特克同馬雅既歷史,好似幾好睇咁。不過劉彩霞就話本野好悶,唔知呢??是但啦,求求其其睇住先。
Maths同hist冇乜特別野,放學全班俾PK LAU留左0係課室,講番朝早D野。
返左屋企,阿爸今日放假,同阿媽訓左覺,我又訓。4:00訓到7:00
起身食飯,同羅世傑傾電話,佢話想寫日記喎,咁我地就一齊開左個勒∼ |