唉...好攰牙><"...琛...今日行街街果陣見到隻豬哇...細細地吾好見怪下=口="...不過佢色講i love you...kaka...今日我終於令到佢知我系邊個lu...hapi>v<"
慧...吾好怪我多口...如果做朋友做到咁...佢系衰D...但系愛系咁自私架喇...我曾經刀經歷過...甚至同個fd絕交...但系...諗真D...儘管D男仔講咁多咩愛你1314牙...吾會愛第2個牙果D咁ge野...咪日日咁多人走去離婚...總之一句到尾...朋友可以forever...但系男人吾擔保可以forever架woo...諗清楚D喇... |