天日系情人節lu....今日已經派晒朱朱力lu.....ka....我送埋畀華Dee><"...愈來愈鐘意佢喇....haha....系欣叫我打blog咋.....如果吾系實吾記得...情人節快樂>V<"
好耐冇打lu....因為依排太忙lu.....MAGGIE....生日大快樂><"kaka.....情人節就到喇.....一定要送朱力畀人><"
好想同你......
今日超吾HAPI....同牙標鬧交....又吾系我錯....刀吾撚知佢做乜q...唉...超冇MOOD LOR....
HAPPY NEW YEAR哇...><"今日好hapi牙....同牙標喇...茘枝喇...重有慧慧...一齊去街街哇....kaka...最慘就系冇得去倒數嘛...唉....
希望新既一年大家刀可以搵到真愛喇...><"hehe*