我今日好好反牙...琛琛同埋欣欣一齊佈置課室...之後6點幾走...然後去左CWB買33><"行左2個幾鐘...之後返屋屋lu...唉!!超攰牙...
某某...我越來越愛你喇!!...=.="
今日同琛琛行行下街果陣...見到貞子牙....超恐怖牙....著到又紅又綠咁=.="唉...刀吾明點解咁多人鐘意佢(由其是姓林名x標果個)...見到佢即刻冇晒mood...唉....琛琛sor牙....
thz菜菜....我留左cm喇>v<"hehe*
今日巧hapi牙.....我同琛琛喇...欣欣喇一齊行街街...行到六點幾....之後返屋企lu...欣欣話小學果陣貞子好乞人針架....至少大部份女仔刀針佢...but....中學D男仔有巧多刀like佢.....妖...講起就想死=.="...唉...聖誕去邊巧哇...我同欣欣講話lastday買蛋糕慶祝今年升中一ge第1年ge聖誕....欣欣刀讚成>v<"
我聖誕最希望同牙樂過....hehe*
thz你牙菜菜>v<"