好想食大+lok既香蕉船呀T^T同埋皇朝既什果西米露!!
記得有一次同煩仲有YUMO去皇朝食糖水....笑到死!!一
食就想笑...我都唔係幾記得笑咩..淨係記得好搞笑...哈哈
根住比$果時我唔見哂D$....果餐就YUMO請^v^
哈哈哈~方萬利~哈哈哈~方萬利~哈哈哈~方萬利~哈哈哈~方萬利~哈哈哈~方萬利~哈哈哈~方萬利~哈哈哈~方萬利~哈哈哈~方萬利~哈哈哈~方萬利~哈哈哈~方萬利~哈哈哈~方萬利~哈哈哈~方萬利~哈哈哈~方萬利~哈哈哈~方萬利~哈哈哈~方萬利~哈哈哈~方萬利~哈哈哈~方萬利~哈哈哈~方萬利~哈哈哈~方萬利~哈哈哈~方萬利~哈哈哈~方萬利~哈哈哈~方萬利~哈哈哈~方萬利~哈哈哈~方萬利~哈哈哈~方萬利~哈哈哈~方萬利~哈哈哈~方萬利~哈哈哈~方萬利~哈哈哈~方萬利~哈哈哈~方萬利~哈哈哈~方萬利~哈哈哈~方萬利~哈哈哈~方萬利~哈哈哈~方萬利~哈哈哈~方萬利~哈哈哈~方萬利~哈哈哈~方萬利~哈哈哈~

|