29/6行程表如下:
10:00-起床
12:00-2:00-梳洗準備出街,,,帶相機去睇E生
2:00-6:30-西九龍中心+深水步,釘左耳殼,,勁開心!!買左野!!自己行街我最中意~
6:30-7:00-同FION傾計+回家
7:30-10:00:MK+深水步黃金+GOLDEN..睇MP3...有一款我蠻喜歡的..仲有得影相..200萬~BUT!!冇貨
10:04-回家!!超攰,,玩電腦,,睇電視&ZZZZZZZZZ好開心!!聽日可以同賤GER坐-33-
仲以為個日記比人炸左XDD因為尋日上唔到=_=
30/6
今日返學同賤GER坐,,,佢D頭髮長左好多好多!!!佢科科都低過我 ...今日講開...佢成日去3LUNCH咖!!各位女同學要小心小心呀!!
|