澤米:[勝利者]
PHY:23
CHIN:52
BS:54
賤GER:[手下敗將][咸濕仔][乾燥仔]
PHY:22
CHIN:42
BS:22
賤GER部IPON 勁多水著照片..
我:妖,你咪UN腳啦,,,UN腳D人好咸濕!
(賤GERUN得仲勁)
(我口出狂言..問左句)
我:你有冇打飛機咖?
賤GER:緊係有啦...邊個未打過
KAKA:係囉...正常既,,,需要黎咖MA,,你睇AV打呀?
賤GER:係呀
我:睇邊個果D呀?
賤GER:點知姐...DL咪睇囉..
我:甘你打咩search呀?
賤ger:冇喎..上d論壇囉
我:甘你去咩區呀?
賤ger:搵就有咖啦(佢唔肯講)
我:甘咩區先得咖?
賤ger:(勁細聲)咸片區..
我:XDDDDDDDDDDDDDD甘咩網呀?
賤GER:3LUNCH
我:哇,,你條死淫虫丫!!甘你係咪屋企冇人先打?
賤GER:我屋企經常冇人
我:甘你日日打咖?
賤GER:唔係呀
我:甘你PO張子巾係邊呀?
賤GER:下..邊洗PO咖?
我:下...甘打打下會射出黎咖MA..射完先MAR呀?
賤GER:下..射咩呀?
我:精囉..
賤GER:哦....
我:你唔射咖?
賤GER:哈哈哈
我:你係咪一路睇一路打咖?
賤GER:緊係啦..唔通睇完擰轉後面打咩
我:XDDDDDDDDD
|