人生就是有起有落才會更精彩
人生不如意事十常八九
所以應在快樂的時間盡情地快樂!當碰到不如意事時也不要灰心!因為希望就在離你不遠的前方!!
當生活給了你一個遠遠超過你期望的美夢,那麼,當這一切結束時,也就沒有理由再去傷心。
gapfong
暱稱: GAP鋒
性別: 男
國家: 馬來西亞
地區: 其他地區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2022-07-04
哈哈...
哈哈!!
雨!!
文章分類
全部 (114)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 114
留言總數: 244
今日人氣: 0
累積人氣: 3397
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 2 月 1 日  星期日   晴天


又過一日啦.... 愉快分類: 未分類

今朝約左人去跑步!!好可惜跑唔成!!
因為~..7點起左身~等D人起身!!9點中SD左個信息比一個人...佢有打返過黎~可惜唔出聲~到塔半先再打多次講佢到左.....
咁過到去...就食左個早餐~之後~有位團友要離團~咁咪去左打機...!!^^!打先返屋企...

2點中出左去M記教人物理.....!!=....=
教左一陣~就食野~吹水~吹到成5點幾~就行下!
6點幾就返屋企啦!!!!

不過今日都算係最多野做GE一日~~
好過日日係屋企對住部電腦!!!^^!!!

 



2009 年 1 月 30 日  星期五   晴天


時間默默地離去了!! 無奈分類: 未分類

!^^!!年初5啦!!放假都放左好幾日啦!!
但日日都係做埋d無聊野~係屋企睇野.....
朝早訓教~中午或夜晚先起身!!
個身理時鐘真係好亂!!唉!!!

人生真係好矛盾!!
返學個陣等放假...但放左假又唔知有咩做..等返學....


仲有~自己~真係俞黎俞懶~好多野都半途而廢...咁多年來都唔知自己有咩事係由頭做到落尾...去到中間就係戰勝"懶"呢個勁敵!
><!!!



新年都過左幾日啦!!!
都未同大家講返d祝賀說話!^^!!

新ge一年祝大家身體健康!!最緊要今一年開開心心咁過每日!!^^



 



2009 年 1 月 9 日  星期五   寒冷


衰開有條路~帥 鬱悶分類: 未分類

琴日早上而經遲到一分鐘~><!!!
之後~到測英文~難得我都有溫過!!
點知到我林休息個陣~比miss捉左出貓!!><!!
因為有張溫習只係個代到!!
之後~~就同班主任傾左陣計~7點幾返自己課室~見到成班人係到溫習~咪過左去教人~教教下唔經唔覺就成10點~{第一次係學校咁夜}
黑仔死~做咩都無咩心機!!><

今日大小息落左去搵miss!!
之後個miss講!張卷就一定0分架啦!!個大過呢~就睇呢一段ge表現!!><!!!
都好!!好過直接踢出校!!唉~今年好難涯~!!

 



2009 年 1 月 6 日  星期二   晴天


志者!便能至之! 驚訝分類: 未分類

哈哈!!!講講下~都好奈無上黎講述我每日ge經歷!!唔知會流失幾多位讀者呢!!!!haha!!
近排發生ge事~都應該好多下!!^^!!又唔想咁長氣講返d舊事!^^!!咁就有佢啦!!!
而家ge我呢!!!讀書而家俞讀俞起勁!!{起馬好過第一段}
應該就因為我後面個2位同學仔啦!^^!haha!!!

不過日日ge生活都係機鋪之中!!^^haha!!腦子呢~都會突然林起某人ge!^^!!
同埋日日都好窮!><!!!之前太大洗啦!!
嗯~今日呢~就平平無奇!!但第2段第一次遲到~仲要遲到3分鐘~本來林住跑~但見到好多新華ge人係條街漫步~就唔跑~點知全部都係遲到ge!!.......極之無奈啦!!之後因為琴晚呢溫習溫到4點~勁眼訓~係課室都差d訓左!好彩後面個2位人兄~我就好認真咁溫左陣習!!!^^!!
今年!!應該係連埋上年~第一次測中文咁有信心!!!
但係測驗林收卷個一分鐘!!唔小心睇到隔離位個條友份卷ge一個答案唔同~就好自然咁拎左支筆改!!點知最後發現原來係我自己岩~係佢錯!
黑仔到死!!同埋今日拎野比人個陣~塔人地屋企個電梯個陣~無啦啦停係一層唔郁~....呆左係到~等!!!等左10分鐘終於郁返!!今日都好黑仔咁

聽講09年今年我好似開始黑仔起黎~唔知係咪呢~真想知有幾黑!!haha!^^!!!

呢個星期都好多野測啦!!!!溫習都唔知點溫~仲要星期4測英文!!><!面臨大敵!!希望有機會合格啦!哈哈
 



2008 年 12 月 2 日  星期二   晴天


常害怕 對哪一位不起 無奈分類: 未分類

連日上堂唔訓真係好辛苦~不過都係要涯落去!!!^^!!!
件羊毛衫終於死左啦!!唔洗著囉!!搵日買個件先!!!
放學去左祐漢食豆奶~飲豆腐花!!哈哈!!之後返返學校打藍球~原來都好多人係到打藍球架bo!!不過本大爺踢足球出生~都係足球岩我d!!
本來返屋企林住去踢波!點知比人呃左~~
林尾林林下~咪叫地地出大6囉!!!
係出去前~發生左d好不愉快的事!!林住幫人解悶~點知比人話!><!!
之後~就無理/~出左大6~~本來想買d野~~點知變左睇住鼠鼠正個頭~正到成10點幾~就去左食野~~
食完11點幾先返到屋企~再食野!!
咁落去~遲早肥死!!haha!^^!!!!



{尚未懂得如何對你好!!><}

曾經 我有樣小把戲 被你看起