哈哈!!!講講下~都好奈無上黎講述我每日ge經歷!!唔知會流失幾多位讀者呢!!!!haha!!
近排發生ge事~都應該好多下!!^^!!又唔想咁長氣講返d舊事!^^!!咁就有佢啦!!!
而家ge我呢!!!讀書而家俞讀俞起勁!!{起馬好過第一段}
應該就因為我後面個2位同學仔啦!^^!haha!!!
不過日日ge生活都係機鋪之中!!^^haha!!腦子呢~都會突然林起某人ge!^^!!
同埋日日都好窮!><!!!之前太大洗啦!!
嗯~今日呢~就平平無奇!!但第2段第一次遲到~仲要遲到3分鐘~本來林住跑~但見到好多新華ge人係條街漫步~就唔跑~點知全部都係遲到ge!!.......極之無奈啦!!之後因為琴晚呢溫習溫到4點~勁眼訓~係課室都差d訓左!好彩後面個2位人兄~我就好認真咁溫左陣習!!!^^!!
今年!!應該係連埋上年~第一次測中文咁有信心!!!
但係測驗林收卷個一分鐘!!唔小心睇到隔離位個條友份卷ge一個答案唔同~就好自然咁拎左支筆改!!點知最後發現原來係我自己岩~係佢錯!
黑仔到死!!同埋今日拎野比人個陣~塔人地屋企個電梯個陣~無啦啦停係一層唔郁~....呆左係到~等!!!等左10分鐘終於郁返!!今日都好黑仔咁
聽講09年今年我好似開始黑仔起黎~唔知係咪呢~真想知有幾黑!!haha!^^!!!
呢個星期都好多野測啦!!!!溫習都唔知點溫~仲要星期4測英文!!><!面臨大敵!!希望有機會合格啦!哈哈
|