仆街!! 今日勁想罵人囉!! 今日默英文~我訓左!! 起身個陣~林住睇下~開始默未~ 一轉轉個頭!! 隔離位個條仆街~就講!唔好睇啦!!...真係仆街~鬼得閒睇你咩~我都無林住默~d人真係唉!一年hi過一年!!之後~就訓左無默!! 李彩玲~提起呢一個先火!! 條hi把~講~我地一定要去練波~好~~我地準時去練波!! 去到工人~人地賽緊波~姐係無場啦~~ 之後搵下其他人! 其他人個個都答~唔知今日要練波~o曬咀囉!!shit 之後~咪同安去鴨仔踢波~~咁奈無踢波~踢得一場就走~真係好唔鋸!!><!!!!! 講完~ haha!!! 好掛住你啊~~^^
今日個電話都唔知事!!搞到無人叫我起身~又遲大到了!!><!! 不過因為病左ge關係~返左學!完全無訓過~仲好精神!!發覺自己同其他人好唔同囉!!haha!^^ 今日就測左數學!!ok咁啦 成日無食野€又上體育堂~個陣真係有點兒虛脫咁濟 今日最不爽之事:派左張好簡單ge數學小測卷!81分!!差!! 我隔離個條友問我!!你81分?你做架~靠實力架!!{有點兒都打佢囉}
但見旁人談情何引誘 問到何時葡萄先熟透 你要靜候 再靜候 就算失收 始終要守
今朝6點先返屋企!!><!!! 訓到9點幾就要返學!! 就黎死啦!!! 好奈囉~好奈未有病呢種感覺!! 今次終於feel返啦!haha!! 本來林住去睇洪卓立!! 點知太累~又病bo!訓得太遲!! 咪廢事去囉!!><!! 愛一個人不一定要擁有 只要看見對方幸福快樂 就會心滿意足 {真的是這樣嗎!!很傻了吧?!!!要做到這一點,真的很難,他開心你一定能開心嗎?!不怕辛苦嗎?} {唔知自己講緊d咩}