等1堆漂亮的大話^v^
我恨我 惦記著你
garrodhung
暱稱: McGrady
性別: 男
國家: 香港
« September 2015 »
SMTWTFS
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930
最新文章
難忘
2008-03-20
新年快樂
2008-02-05
2008-02-04
文章分類
全部 (340)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 340
留言總數: 214
今日人氣: 3
累積人氣: 4312
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 10 月 28 日  星期日   晴天


2007-10-28 分類: 未分類

朝早跑步身體好+口+....但係真係好眼訓=_______________=.............前日同嘉林過生日..一行n個人係咖哩屋企打邊爐..大佬..真係好逼...今年好似有d唔同..因為多左好多人..原因..?其實我不太喜歡...應該掛..係果日黃小姐問我係咪好憎佢...唔知點答好呢...下午要努力完成功課.\/.



2007 年 10 月 25 日  星期四   晴天


2007-10-25 分類: 未分類

今年度既學界已經完結..我地既夢想都暫時只可以係到卻步..雖然連最後既呢一場都輸埋..但係個個可以打得咁開心..都可以話無憾了。以前我地輸波係總會用呢個藉口安慰自己..但係今次我地係真真正正既贏左籃球..縱然輸左比賽...依家係前面仲有好多場戰爭需要大家去打..大家一定要加油...放眼係離緊既陸運會..大家情緒都好似好高漲..以往..你地總會係在一起步就遠遠的超越我..我係後面追趕既從來都只係影子..但係e家既我一定會係前面既轉彎位超越你地!!



2007 年 10 月 24 日  星期三   晴天


2007-10-24 分類: 未分類

呢幾日又偷懶冇打到blog..最衰都係個天氣..太涼..太好訓喇=﹏=....而上堂方面..日日如是..不過最近發現原來我唔係好跟得上個進度..因為我成日傾計嗎= =?咁我又認既..哈哈..另外..用左溫書既時間去左睇400米終點線,,睇完知道好有感覺..跑步真係會令一個人變得更強..想起以前既自己..真係從來都冇諗過可以係陸運會比賽...都係因為你地咋..謝+口+..仲有一個月就到陸連會..今年報左800米同1500米..唔知800米可唔可以破記錄..1500米可唔可以跑贏阿境呢??真係好期待^^...不過都係講返近d..今日籃球最後一場..不過當時希望唔係最後一場喇..嘉林你地要相信我呀..我一定會贏架!ps..琴日真失望



2007 年 10 月 21 日  星期日   晴天


轉貼..但係好似貼過 分類: 未分類

愛由26個英文字開始

A-Accept(接受)
「世界沒有十全十美的人」這句話是千真萬確的
尤其是兩個人一起並不等如兩塊合得來的積木,必需互相遷就 ,記著,你愛他/她,就必需接受他/她的一切包括他/她的缺點




B-Believe(相信)
不信任對方,經常以懷疑的語氣盤問對方
這種互相猜度的愛情,就只有分手下場
既然跟他/她一起就應該完全信任對方才對



C-Care(關心)
關心的程度正好表現你對對方的重視程度
間中打個電話給對方,關心式問候一句
這些關心未必有篕琤帠~但肯定令對方暖在心頭



D-Devoted(全心全意)
愛一個人當然要全心全意
一腳踏數船不會是個好辦法,結果多數亦是分手
不要令他/她難過嘛!也不要浪費你們兩個的時間嘛!


 

E-Enjoy(享受)
你應欣賞對方的一切
享受這段愛情帶給你的開心、快樂、幸福
這樣,你便會愛得更愉快


 

F-Freedom(自由)
雖然大家在一起,也應給予對方應有的自由及保持秘密的權利 ,你的另一半不是你的奴隸不要讓他/她認為跟你在一起就如被困在籠裡的寵物


 





G-Give(付出)
愛情這東西不一定是你付出這麼「多」, 便會收回這麼「多」 ,但不付出,便一定沒有收獲對你的情人,應該對自己一樣毫無保留的付出這才算 ,得上是真愛



H-Heart,Honesty(心,誠實)
愛情最重要的道具是心 ,你必需真心對待、用心去愛你的另一半 ,大家又可必要收收埋埋呢?沒有心,又怎能稱得上真心相愛?



I-Independence(獨立)
甜言蜜語的人會說:「我是為你而生的。」 其實,每個人都有自己的生存空間 ,不應過份依賴對方成為對方的沉重負擔, 甚至負贅



J-Jealousy(妒忌)
適當的妒忌、呷醋能表示你對對方的重視 ,但切記是合情合理的呷醋 ,假如是毫不講理的大發雷霆地呷醋
導致的必然是惹人反感



K-Kiss(吻)
「和情人深深一吻來代替講話..好嗎?」
一吻勝過千言萬語輕輕的一吻已能代表你惜他/她愛護他/她,所以請不要吝嗇你的紅唇


 

L-Love(愛)
都說是愛情,沒有愛又怎會有情呢?
愛跟喜歡不同,愛一個人,你必定願意為他/她做任何事,這是最高的境界間中不妨跟他/她說一句:「我愛你」 擔保比任何禮物來得甜蜜開心


 




 

M-Mature(成熟)
為什麼大多數的人的初戀總會無聲無色地慘敗? 因為年輕人都戀愛得較幼稚 。況且,沒有人會喜歡對方長年沒頭沒腦地蹦蹦跳人成熟一點你的愛情亦會早熟一點,直至開花結果


 


N-Natural(自然)
很多人初拍拖的時候都會把一切缺點收起來,變成另一個人日子久了缺點就一籮籮地出現,令對方吃不消 其實,不做作,流於自然的愛情才會細水長流啊



O-Observe(觀察)
經常細心觀察對方的喜好,不但能更了解對方, 更能間中給他/她一些驚喜 ,好像愛侶看雜誌時無意讚某明星的錶漂亮 ,你便可留待他/她生日的時候買給他/她
那份心意一定比禮物來得珍貴



P-Protect(保護)
做男朋友的當然要保護女朋友 ,但做女朋友的亦要保護對方的尊嚴 ,不要讓他人中傷



Q-Quarter(寬恕)
愛情裡面怎可以沒有寬恕 ,對他/她的錯誤你應該以寬大的態度原諒他/她 ,為什麼?因為你是最愛他/她的人嘛



R-Receive(接收)
對於愛侶為你做的一切
請不要表現得無動於衷,令他/她氣餒 ,他/她付出,你便應該以欣賞的態度去接收 ,這才能令感情更進一步


 





S-Share(分享)
若你愛他/她就必需於他/她分享他/她的喜、怒、哀、樂 ,不要只顧著自己才可以嘛 ,這是作為一個伴侶的最簡單的責任



T-Try(嘗試)
兩個人一起久了,可能會覺得跟對方一起很沉悶 ,這是很平常的,但這多數是邁向成功愛情的其中一個階段 ,而且是重要的一個,過了這個階段, 你前面就是一條又平又直的大路了 。嘗試用不同的方式去溝通溝通吧!(什麼方式?你自己想想啦..)



U-Understand(明白)
對於你的另一半,首先請你明白他/她的為人 ,否則你根本不可以跟他/她好好的在一起 。另外,雖然你不是他/她,不知道他/她在想什麼 !但是,有時候,也可以猜猜嘛.. 常常要對方說出來,好像沒什麼情趣似的



V-Vow(誓言)
人人都可以發誓,「我發誓,我會愛你一生 一世,否則..」... 否則有啥用?發誓,是可以令對方覺得你好愛他/她, 令對方覺得好甜蜜可是,請你們不要當發誓是吃家常菜 ,否則,就請你不要作出無謂的誓言,帶來的效果只會更差


 

W-Willingness(願意)
有時候你的另一半可能會作出一些要求 ,這些要求不一定是合理的,就算是合理的也好 ,假如你不願意的話,就請你說:「不!」 如果他/她真的是喜歡你的話, 他/她亦會樂意接受 ,我知你們在想什麼的,不要想歪啊!這個是可以應用在不同的Situation的!)


 


X-__expression(表達)
兩個人相處,有什麼想說的 ,不管是對的、不對的、關於他/她的、 關於你的、關於大家的你都可以跟他/她表達你的意見或者看法 ,雖說有時候可以讓對方猜一下你心想的,但如果這樣行不通,那你就要嘗試表達一下你自己了


 

Y-Yield(退讓)
兩個人在一起,難免有爭拗 ,但是「忍一時,風平浪靜;退一步,海闊天空」,不要跟你的伴侶計較這麼多吧!還有,不要沒想清楚就對對方說:「分手吧!」,嘗試下跟對方談一談,找出解決的方法啊!


 

 Z-Zest(熱情)
大概沒有人想他/她的另一半常常好像沒有心情似的 ,有時候對你的另一半熱情些,對增加你們之間的感情都會有幫助的 。不過,不要太過份就可以了,免得他受不了。

 



2007-10-21 分類: 未分類

星期六又過去喇..睡一睡就一day..真係快..天氣好舒服..唔知大家有冇學我咁大覺訓呢??呵..不過大家都係唔好學我好d喇~.~.....曾幾何時拎起左d past paper做..化學既mc..某一年全部都唔多識...但係某一年又好多都識= =v...咩原因呢..有份應該可以拎b既..而英文既past paper..做親都係岩岩好一半..應該夠合格掛..神呀..你打救我呀要..呢2日多謝咁多位既關心..謝了>.<....lb們你地仲未sms我=0=...呢條數點計?我部新機今日成日都未聽過電話..嗚..曬左..大家早d休息喇...ps..你地感覺好返d未?.?

比大家追女仔用:

1.我是一隻可憐的流浪貓,請領養我回家....

2.我的生日願望是成為你床上的公仔,願你每晚都能擁我入睡 

3.若果當我們在效外遇到野獸,別驚慌,我雖然沒有擊退野獸的能力,但我會用我肥大的身體將牠填飽,讓你不用受傷..... 

4.我的貓很頑皮,可不可以幫我管管它 ?其實我也很頑皮,可不可以也管管我?

5.真的,輸了妳,贏了世界又如何???

6如果愛上妳算是一種錯,我相信這會是生命中最美麗的 錯,我情願錯一輩子

7.看著微笑的妳, 突然發現, 我是世界上最幸福的人.....



2007 年 10 月 20 日  星期六   晴天


2007-10-20 分類: 未分類
Our efforts had no smallest chance of success..why?努力學英文中....大家做緊咩呀??買左部新電話冇人sd sms離既=_______=..等緊你地搵我喔lb們

 



2007 年 10 月 19 日  星期五   晴天


2007-10-19 分類: 未分類

再輸..以為天會眷顧..可惜只不過係比左一個假既希望我地..帶唔到最好既禮物比嘉林.反而為佢帶來一生最大既遺憾...今日我以自己名義發誓..我一定會贏下一場比賽!我有一班好既隊友..縱然我有任何過失..你地都會原諒我...但係我唔想再係咁!今日買左新手機+口+...媽媽話係生日禮物..多謝媽媽同哥哥



2007 年 10 月 11 日  星期四   晴天


2007-10-11 分類: 未分類

最近偷懶了..哈..大家呢排有冇乖乖咁溫書呢??今日過得都幾開心..係早上有d問題出現=________=..食完qq粉絲之後返學..好反胃..又作嘔咁..真係好辛苦..以後都唔食qq粉絲...到左英文堂..miss派返之前份作文比我地..佢評我作文有level3呀..不過我好似唔係太滿足咁..下次要再努力至得..放學果陣偷走唔補課= =v..知道自己入左化學同物理既精英班..但係又唔係話特別開心既...經濟堂太對唔住郭sir..我以後真係會比心機..會令到家興佢地都聽書至得..我唔想就咁睇住佢地死..返到屋企太餓喇..食左兩包麵同埋一隻粽..晚餐可以慳返唔洗食...之後比星叫左去跑步..自從九月開學以離都未試過咁樣跑..間唔中跑下都唔錯^^...之後用左好長時間同境傾電話..我覺得呢..一生人唔入大學既話會係一個遺憾..所以大家一定要去大學呀..努力呢...明天會係籃球隊練波..希望大家都可以發揮得好d..我都唔會再鬧你地架喇..放心喇..我話曬都叫做係隊長...另外..希望可以打到學界!!!!我既活雖然唔算太精彩..但係至少唔悶^(++++++++++)^



2007 年 10 月 10 日  星期三   晴天


2007-10-10 分類: 未分類

少少的光..請不要將他厄殺...



2007 年 10 月 9 日  星期二   晴天


2007-10-09 分類: 未分類

我發覺天空是遙不可及的..我跟她距離很遠....以為在手的就能捉住..可惜一切卻在手指間流走..我唔會再玩籃球校隊..既然你都已經將我地既希望拎走左...你有尊重過我地嗎????我不失望..因為...我呢排已受得太多.