等1堆漂亮的大話^v^
我恨我 惦記著你
garrodhung
暱稱: McGrady
性別: 男
國家: 香港
« September 2015 »
SMTWTFS
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930
最新文章
難忘
2008-03-20
新年快樂
2008-02-05
2008-02-04
文章分類
全部 (340)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 340
留言總數: 214
今日人氣: 8
累積人氣: 4320
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 11 月 27 日  星期二   晴天


2007-11-27 分類: 未分類

親愛既小狗係琴日因斷左狗帶而逝世..跟左我咁耐..真係好唔忍心..但係既然你都冇左要存在既價值..你安息喇..嗚=﹏=..好多測驗..好多唔合格..誰來救我???前幾日買左幾張聖誕卡..我覺得好靚靚呀><..............點處置佢好呢..........................係呢.lb努力.\ /.



2007-11-27 分類: 未分類

氣溫急劇下降..大家記得著多件衫..唔係真係凍到甩肺>﹏<....呢幾日都唔知點解好似失眠咁..成12點幾1點都未訓著...搞到朝朝要飲咖啡=________=...經濟mc測試15條錯成10條..雖然肚痛姐..都唔係錯成咁掛...今日要拎返高d分至得..下星期話咁快就陸運會..係咁凍既天氣之下仲可以點跑??好鬼後悔報左成2樣..唔通真係要放棄一樣??打死我都唔制..哇哈哈



2007 年 11 月 24 日  星期六   晴天


2007-11-24 分類: 未分類

最近..覺得時間過得真係好快..一個星期既學習轉眼就過..但係我究竟學左d咩??不斷既測驗都快要壓死我..無奈我聽左書好似冇聽過咁..完全應付唔到..呢種臨急抱佛腳既日子仲要過幾耐呢??星期五放學既時候留低左係學校做中文既小組討論..由4點留到成6點呀..=﹏=...不過同大家都吹得幾開心..同埋隔離有個db係咁笑...哈..返到屋企班友叫我打波..放棄左哥哥逃走左出街反..7點出去反到成11點半先返..嗚..點解我會咁架?我諗真係要打少d波..學習要緊...星期六..訓到太陽都曬到patpat..好鬼曬呀+口+...比媽媽叫左落街買早餐..又係我>.<.......等媽媽返左工之後又閃左出街= =|||..好衰仔呀.......今天我都要發奮!!!呢排晚晚都發夢.d夢不停咁圍繞住我既朋友同家人..有次發夢同老豆隻揪..而琴晚就發夢見到悅係我果班上堂..好怪呀...最近..lb忽然變得更lb..溫書溫到1點幾...想死麼??再有下次揍屎你+口+睇離..我要搵多d lb先得



2007 年 11 月 21 日  星期三   晴天


2007-11-21 分類: 未分類

琴晚發左個惡夢..令到我今日好不安..好彩既係..我今日返學依然可以見到佢地既面孔^^...成日都係到測驗做卷..真係悶呀!!聽日又要測生物喇..我今日先知...唔想溫..邊個可以幫我?



2007 年 11 月 20 日  星期二   晴天


送給lb的一個故事 分類: 未分類
愛的簡訊

一天一個男孩送給他的女朋友一台Nokia 8310,
溫柔的對她說:「我以後再也不怕找不到你了。」

女孩調皮的說:「如果我離開這座城市,你就找我不到了。」

男孩得意的搖搖頭:「我可是辦了漫遊的,無論你走
到哪裡我都會找到你。」

女孩問他號碼為何不顯示,男孩說:「這是愛情專線,
號碼不公開。」

從此女孩每天都把它帶在身邊,一刻也不離開。

在一個陽光明媚,讓人有一份好的不得了的
心情的周末,女孩只留了一張字條給父母,
坐上汽車奔向台灣的中部遊玩,但是沒有人知道
女孩正走向一場災難。。。

女孩在南投玩了一天,拖著沉沉的腳步找到了一間
不是挺好的小旅館。

一走進房間,女孩迫不及待的走進浴室,
想洗去一身的疲憊。

當女孩正準備脫衣服的時候,
腳下一陣晃動,她急忙扶住一根鐵管,心想錯覺嗎?

但是當第二次晃動,女孩知道這不是錯覺。跟
隨第二次的晃動中還帶有急促和沉悶的斷裂聲,
女孩的全身開始顫栗,她知道可怕的地震來了,

隨著第三第四次的更加猛烈的震動,
無邊的黑暗和無邊的恐懼把女孩緊緊!的包裹起來。

女孩像一只受傷的野獸,拼命的放聲號叫,
拼命的拍打、撕咬浴室的門板,然而一切都是徒勞,

女孩無力的蜷縮在陰涼冷漠的地上。
不知過了多久,忽然腰間一陣顫動,是可愛的8310。

但是這才發覺因為地震已使手機無法通訊~
女孩匆匆的摘下它在黑暗中摸索著按到了按鍵,
即看到了綠色的光芒。

是一封簡訊:「七點鐘到老地方見面。」
讀著這句話,女孩的淚水又一次涌出來,滑過嘴角,
鹹鹹澀澀的。

想著電話那邊的他,女孩又再一次嘗試著走出困境,
但是卻是再一次的徒勞與絕望。女孩跌坐在地上,
把自己縮成一團,眼睛盯著手机的螢幕。

不知過了多久,女孩睡著了,又不知過了多久,

手機再一次在女孩的手中顫了:「你在哪里,
請速回電話。」

女孩再一次的流下眼淚,我想告訴你我在哪裡,
但是我辦不到啊。

漸漸的女孩平靜了下來,面對無法挽回的死亡,
女孩不知道自己還能做什麼。

手機第三次震動:「去了你家,看到你留下的字條,
請火速回家。」

女孩的心又開始躁動。手機第四次震動:「我聽到廣播,
知道你那裡發生了什麼 ?我相信你此時正拿著手機讀我的話,我們很快會見面的。」

似乎有一縷曙光在女孩的眼前閃過。女孩期待手機第五次的震動,此時的手機成了他生命唯一的寄托。時間一分一秒的過去了,

手機像一個疲憊的孩子一樣睡著了。終於第五次的震動來
了:「我去找你,車不通,想盡各種辦法,還是無功而返。我相信你不會出問題的,你是一個聰明又好運的女孩。我等待你的歸來!」

第六次,第七次。。。。女孩在男孩一次又一次的簡訊中度過了一個又一個恐懼與絕望的時刻,不知不覺已經兩天兩夜了。

死亡的陰影越來越緊的箍住女孩的全身,
仿佛看到自己体內的鮮血和肌肉正被一條黑色的巨蛇
一口一口貪婪的吞噬。

女孩覺得自己快不行了,連哭泣的力量都沒有了,
她的思想開始混亂,感覺自己在往下沉,

就在沉到底的時候手機第三十八次,
也許是第四十八次,五十八次震動起來,
那震動象磁鐵一樣,牢牢的吸住了女孩
体內殘餘的所有能量:

我們什麼時候結婚?舉行哪些儀式?
從現在開始我們分別設想一下,
日後評選出最佳方案。

結婚,婚禮,實在是太誘人了,女孩握了遐想之中。
海底婚禮,像魚一樣自由自在穿梭在海洋世界;
跳傘婚禮,與白雲并肩飛在空中。。。

女孩再一次振作起來,是啊,人生那麼美好,
又有多少美好的人生在等著我呢。

第六十次,第六十一次。。。
男孩一次又一次的向女孩發簡訊,
一次又一次的給女孩注入生命的活力;

一次又一次的把女孩的生存信念從崩潰的邊緣拉回來。
度過了漫長的四個晝夜,女孩獲救了。

當他看到男孩慘白的臉,火一樣的眼睛,
一下子明白了世間最為珍貴的就是愛。

女孩在擔架上輕輕的拉著男孩的手,
柔柔的說:「我是你今生的新娘。」


這個故事告訴我們一件很重要的事....













8310的手機電池,還真她媽的有電呀!

 



結婚前 & 結婚後 分類: 未分類
結婚前
往↓看:

他:太好了!我期盼的日子終於來臨了!我都等不及了!



她:我可以反悔嗎?


他:不,你甚至想都別想!


她:你愛我嗎?


他:當然!


她:你會背叛我嗎?


他:不會,你怎麼會有這種想法?


她:你可以吻我一下嗎?


他:當然,絕不可能只有一下!


她:你有可能打我嗎?


他:永遠不可能!


她:我能相信你嗎?

結婚後
從下往上看↑ 看看吧


2007 年 11 月 19 日  星期一   晴天


2007-11-19 分類: 未分類

亞哥生日快樂!



2007 年 11 月 18 日  星期日   晴天


好靚+口+ 分類: 未分類



2007 年 11 月 17 日  星期六   晴天


2007-11-17 分類: 未分類

星期六+口+...終於可以訓返夜d..等左成個星期lu..每日既返學日子都好難捱..所以今日要抖下..明正言順咁偷懶..不過懶還懶都要做d野既..上左young post個網睇報紙...今次係講個非洲既人係細個就比人種族屠殺..之後逃走左去第二道生活..講左好多佢辛酸既經歷..好睇..同埋學左d英文生字..而當中有幾句特別鍾意抄低左..I had given up my past and started all over again...同埋you free yourself form all pain and hated in your body,when you are able yo move on with your life...時間飛逝.話咁快7點去打波..打呀打..好勁呀今日我..贏左好多場波..不過同阿光打完真係支力都嘔..果然係唔夠大隻既問題..係最後對左個比我高..而且大隻既人..身位真係贏唔到..但係我好相信自己有比佢優勝既地方..呵..never give up..我打波果陣既eq高左..大家學下我喇..哈...返到屋企成11點半..比媽媽話左2句..但係冇事>.<,,大難不死..同lb傾計..不要唔開心喇受害者+口+don't worry .be happy..PS..我塊面花左= =^..死肥仔



2007 年 11 月 16 日  星期五   晴天


2007-11-16 分類: 未分類

天氣好凍=﹏=..連起身都唔想起..更何況係跑步呢...?琴日放學衰多口應成左人地去跑長跑..真係跑到我氣咳..跑半程跑左半個鍾..行返離果半程用左我成粒鍾-,-..........沿途一路都有同呀石小姐傾下計咁既.但係佢咁跑真係好累架囉....返到學校睇下個鐘..6點了...亞達又話等我..點知走左佬..咁冇義氣架衰仔!之後去左街場同周生傑地打波..打到冇引咁..星期六再打^^...