等1堆漂亮的大話^v^
我恨我 惦記著你
garrodhung
暱稱: McGrady
性別: 男
國家: 香港
« September 2015 »
SMTWTFS
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930
最新文章
難忘
2008-03-20
新年快樂
2008-02-05
2008-02-04
文章分類
全部 (340)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 340
留言總數: 214
今日人氣: 1
累積人氣: 4313
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 12 月 9 日  星期日   晴天


2007-12-09 分類: 未分類

今日依舊係屋企發臭..好悶..但係超唔鋸...成日食完野咩都要我地做..想點呀..大帝?真係無聊到唔知有咩日記好打-,-....今個月21號係一個大日子....知唔知係咩日子呢...冇錯喇...就係我學校既聖誕聯歡會..kaka= =+...友人從他方回來..比你抖下喇.....ps..我不要做賤人..



2007-12-09 分類: 未分類

被tag中

[1]傳給 10 個人(不可回傳 or 重複)
[2]照內心想法打
[3]再點可以再點

中獎名單
1.lb志..你唔敢做既野等我幫你^^v
2.betty..幫幫拖
3.donkey..你九成唔做架喇..
4.星哥
5.曉..如果路過既幫手
6.路過1 唔夠數....哈
7.路過2
8.路過3
9.路過4
10.路過5

你覺得1如何:很無奈..因為很lb
你覺得2如何:很可愛
你覺得3如何:好db
你覺得4如何:帥
你覺得5如何:很有趣
你覺得6如何:很好人1
你覺得7如何:很好人2
你覺得8如何:很好人3
你覺得9如何:很好人4
你覺得10如何:很好人5

問卷大調查 * ( 一 )
1 : 傳給你的人是誰 ? lb皮
2 : 他是你寶貝麻 ? 佢係我個女
3 : 他認識你多久 ? 3年零八個月
4 : 他正 ` 還是醜 ` 還是帥 ` 還是普通:正形容唔到佢..佢係好鬼正!!!!!!!!!!!!
5 :  對他說一句話 ? lb forever..哇哈

( 二 ) 麻吉
【 1 : 說出你最好的朋友 】lb的就是我fd
【 2 : 你的寶貝很多個嗎 ?】lb就很多
【 3 : 你朋友有同性戀嗎 ? 】冇,..佢地好直
【4 : 會不會討厭同性戀 ?】男既會..女既唔會
【 5 : 你會喜歡上好朋友嗎 ?】我會鍾意女的..男的免問

(三) 感情
1 : 你現在有情人嗎 ? 沒有
2 : 覺得最浪漫的地方 ?  我屋企..唔係答過喇嗎之前...
3 : 你曾經親過你情人嗎 ?  有..掛
4 : 對情人說過最甜蜜的一句話 ? 你起身未
5 : 想跟你的情人在一起到啥時 ? 沒有情人...

(四) 飲食
1 : 你最愛吃的食物 ? ( 3 樣 )  炸雞翼...芒西...蛋糕..<~~超喜歡
2 : 你最愛喝的飲料 ? ( 3 種 ) 蜜瓜奶..陽光檸檬茶..大家樂凍奶茶
3 : 喜歡麥當勞這個地方麻 ? ok架...
4 : 愛吃烤肉嗎 ? 係咪指bbq??好憎下wo..但係有人燒比我另計
5 : 愛吃火鍋嗎 ? 同fd食好鍾意..大家一齊恰下恰下

(五) 興趣
1 :喜歡啥運動 ? 籃球....應該
2 : 接上題 、為啥喜歡 ? 因為曾經開心..
3 : 最愛跟誰一起運動 ?以前既你地
4 : 你最喜歡做的事 ? 同靚女出街+口+
5 : 喜歡跑步嗎? ok既

(六)雜七雜八
1 : 最愛的節目 ?  食野...
2 : 接上題 、為啥喜歡 ? 因為想.
3 : 及時通幾號 ? =________=?
4 : 最愛誰 ? 愛我的人
5 : 你(妳)是男的: 是
6 : 有老公嗎 ? 好驚
7 : 有老婆嗎 ? 未有..希望有
8 : 天塌了′怎麼辦 ? 搵lb幫我頂住
9 : 戀愛感覺好嗎 ?  有女男人果陣咪好x2
10 :鞋子穿多少號 ? 40幾喇..唔記得喇~
11: 最愛的明星 ? 冇呀
12 : 最愛的場所 ? 都係屋企
13 : 喜歡哪個牌子的什麼東西 ? 靚就喜歡
14: 麥當勞叔叔幾歲 ? 後生過lb
15 :肯德基爺爺幾歲 ? 老過lb
16: 喜歡菜市場嗎 ? 唔鍾意
17 : 都跟誰逛街 ? 朋友
18 : 都跟誰拍貼 ? 朋友..女的
19 : 推薦一個逛街去處 ? 樓下公園
20 你現在幾歲阿 ? 17
21: 現在幾點 ? 4點48分
22: 想睡嗎 ? 岩岩訓醒-,-
23: 今天有見到誰 ? 冇
24: 會不會討厭傳給你問卷的人 ? NO啦
25: 這個問卷很多嗎 ? ok啦
26: 豬年` 有什麼願望 ? 全部fd ce合格..最好升曬上大學
27: 高中想讀哪? 要中大..
28 : 有沒有暗戀對像 ? 嗯
29: 會聽你說心事的北鼻是誰 ? fds
30 : 支援你的北鼻是誰 ? 其實我想問...北鼻係咩離-,-
31 : 你認識的人中` 誰最正? =____=最正係我
32 : 你認識的人中` 誰最帥? =____=最帥係我
33: 想跟那個明星發生關係 ? 好多+口+
34: 想去哪一個國家 ? 日本
35 : 想生混血兒嗎 ? 不要喇..我唔搞呢d野



2007 年 12 月 7 日  星期五   晴天


2007-12-07 分類: 未分類

岩岩訓完個涼..真係好鬼凍呀=﹏=..都唔知點解d女仔咁鍾意咁夜先離沖既....今日返左半日學就放喇..真好..但係放學既時候出左小小技術上既問題..所以遲左3個字..哈.....................返到屋企都1點幾2點...訓個靚覺起身就5點半....d時間快到咁...起身之後食左個麵..抖下..睇下野...好快個天就黑曬..全家返曬工..屋企一個人都冇...有人係到果陣又覺煩..冇人果陣又太唔慣..msn有人add我去打波..一口就應成左..原來以為係嘉林離既..點知原來係阿星-,-...2條友msn個名一q樣..想我點>,<....好彩阿境夠義氣陪我上..之後返左主場打波..可惜唔齊人..下刪打波情況500字................................買個晚餐返屋企慢慢食..見到有人咁夜都唔訓搵左佢傾計..今天完。我諗呢個時候佢雖然身在manland..但係應該訓左架喇..大概已經搵緊周公傾計喇~~~~另外..lb隻衰野真係偏心= =...訓3個鍾都唔怪周杰倫=__________________=嗚......聽日努力加油!!!!!!!!!



2007-12-07 分類: 未分類

經過一段好長時間既放假之後..琴日終於要返學lu...不過真係好難捱..因為太眼訓..最衰lb.....上化學堂既時候..miss又再喊喇..我又點會唔明你既環境呢..我同你又有咩分咩??另外..佢話我地班好多衰仔唔聽書..我諗九成都計左我入去架喇..睇離今日要努力d拎返d印象分。放學..原先既補課改期..開心死>.<.....落去籃球場幫下手擔下野咁..同明愛打友誼賽..等左老鼠n咁耐先離到..佢一離就同我講..今日小心見紅=_____=..之後佢地成隊..計埋女仔20幾人入離..場波就開始喇..係中途大家既情緒都好高漲呀..第一次感受到咁既氣氛..係旁邊既人大叫黃楚標!!黃楚標..正爆><..好彩今次冇人受傷..特別係傻聰呀..佢傷左我都唔知點同光交代...全隊最傷都係我姐...哈..比250磅大肥仔爆肺..今日我決定唔叫lb起身..因為我兜得佢一定起唔到..哈..同埋佢今日會講呢句= =+..最衰周杰倫^^



2007 年 12 月 4 日  星期二   晴天


2007-12-04 分類: 未分類

今日返學遲到..shit...我地遲到果班全部賴地鐵出事.哈..其實佢停左十秒都唔夠..不過見咁多人都賴..都唔差在喇@.@v..返到去..真係亂離既..100.200.400.800..全部叫曬集合..係咪痴線架..仲諗住今日800下午至跑..真係有猶豫過唔跑..但係真係好想跑..忍痛都要落去..根都唔拉..kaka..可能預左輸喇..想比傑佢地贏..所以落都去都冇盡力跑..(傑唔洗我讓都贏的)最尾見到肥仔就過我先跑快d..肥仔好波!!但係聽完個賽果真係o咀..好後悔冇跑快2步..3個拎第3..時間一樣..真係信唔過果d計時既..如果我要追..我諗至少拎銅..不過傑就慘d..明明贏左都要比人話佢遲一秒..等左好耐..終於放食晏..迷左路...之後去左茶餐廳到食..好好食呢..比起琴日..又平又好食..睇離我都係岩呢d地方多d...返到去下午..得個悶字..最精彩既係友校接力..如果阿東唔係整親..今年真係有機拎第2..可惜..點解亞媽生我出離短跑唔快既呢...等到就完場既時候..啦啦隊表演..今年d人真係搏曬命..不過最好睇既當然係d女仔既短裙喇..睇到d人吹曬雞咁..哈..我都啤左陣..可惜佢地唔靚女..我諗佢地既觀眾分係同佢地條裙有幾短同有幾多女仔成正比既..最尾都係我地社贏..不過我都唔係好覺我社d人係啦啦隊..似表演多d..之後...散場返歸..今年都好玩既..好彩我最後都係有完成曬2樣項目..如果唔係就遺憾囉..但係..終於跑唔快真係玩唔到咁多人..每次有咩100米接力..身邊既朋友都係出曬去既..呢d就真係好玩喇..但係好可惜..我唔會有d咁既機會..................................回家了....比人叫左好打波..聽到主場整返都不知幾開心..但係最尾都係得個桔..未開..返返3號場打..打得超辛苦..打到8點幾到就閃人去食m記lu........完了



2007-12-04 分類: 未分類

係前一夢..我發左個靚夢..係夢入面你同我印象中既你差唔多..如果真係可以好似個夢咁就好喇。.......陸運會終於離到..今年又係比往年熱鬧..d人進步得好快=_=...跑完100米既賽事之後好快就到1500米..係報到既時候個心歉得好快..唔想輸..落到場..有d怯..但係又冇退路..只好一路步..如果我可以再帶快多10米..我就唔會輸比佢..如果再有下次..我ko緊你喇..拎左個銀牌真係對lb唔住..不過真係跑到我氣咳=﹏=..跑出離既成績同上年一樣..但分別在於我今次好辛苦..上次好輕鬆..反而退步左..飲恨呀..3年都拎銀..><...今日既800米我仲想去跑..但係身體好似就唔容許我咁做..下午放食飯..去左做麵..叫左個雞絲麵..但係我從來都唔知原來雞絲同d雞肉一樣咁厚=_________=好難食..被騙了..哈



2007 年 12 月 2 日  星期日   晴天


2007-12-02 分類: 未分類

新一天新開始..大家都仲係張床都訓緊??太陽曬到落patpat囉..咁都唔起身..



2007 年 12 月 1 日  星期六   晴天


2007-12-01 分類: 未分類

lb應該玩緊吧e家..我唔知點解莫名奇妙既唔開心...仲記得最初打籃球係玩玩下..縱然大家唔勁..但係會開心..因為會一齊努力...然後..因為打籃球而遇到好多唔同既人..果陣已經唔甘心落後於他人..所以我地一齊努力..一齊進步..而最重要既係..日子係開心..依家..打籃球為既係贏..縱然贏得唔開心....籃球將我地連繫一齊..冇左佢..我諗我地距離會好遠..對於我離講..籃球已經變左質..我唔再因為打籃球而感到快樂..亦到冇要向上既理由..我開始討厭籃球..不..或者我厭既係我自己。果陣時既係錯覺..我一直係拉住你地既衫尾..我根本原地踏步..我好開心會有人因為打籃球而開心..jason愛上呢一種運動..而且希望同我一齊打籃球學界..我慶幸識到你..但係如果我話..我唔鍾意呢一運動..你會怪我嗎??我冇任何野可以再失去..離緊既1500米同800米比賽我唔想輸...為左...我自己^^



2007-12-01 分類: 未分類

喜歡或不喜歡一個人,是件很容易的事.因為主導性就在我們身上,我告訴自己很喜歡她.其實事實并非如此,只是我把她美化得太好。同樣地,我恨一個人,其實她并不是真的那樣面目可憎吧..只不過是我在否決她可愛的事實。感覺是主觀而不加分析的。而幻想不曾破滅,是最好的。幻想接近現實..就會變得醜陋。....

但我不應有著美麗而像玻璃般易碎的願望...............最近有人話要為我找一個女朋友...我知你只是開一個玩笑..但就算你真係想咁做..你都冇可能幫到我...因為....我其實已經冇為拍唔拍拖呢d事而煩惱..也許我放不下..忘不了,更何況,,我不是好男孩嘛。天氣好凍..就好似果陣一樣^^



2007 年 11 月 30 日  星期五   晴天


2007-11-30 分類: 未分類

轉下眼又就放假..大家又覺唔覺d時間用得好快呢?琴日原來會以為係一日好難先捱得過既日子..因為太多測驗同功課了..但係原來又唔係我想像中咁難捱既..早上..差d遲到><..同b一樣..哈...希望冇下次喇..不過我諗lb一定仲想有下次= =^.....好平安咁返到學校...為左應付測驗..好似唔記得左拎左本咩書出離睇..不過miss好快就叫我地做英文...呀..錯好多=________=...化學堂..唔知點解上下聽下玩下做下就咁完左....2堂econ..好鬼悶..又係做小測..2份都係14題錯4題..搞咩??真係搞到我冇曬心機...做完測驗打後果一堂econ自由活動..真好.時間飛逝..食完飯..到下午d堂..一開波就中文堂..好彩我有做功課姐..唔係一定比人揍到屙桔...講篇文言文.未講完就落堂..都話時間好快架喇..數學堂..小測mc....唔夠時間做呀..我連公式都唔係好記得..50分拎左34..不過亞sir既效率真係高..改得佢咁快既..之後英文堂..最憎的..不過miss冇返..又搵左人離代堂..當堂輕鬆曬..又係吹下水就1day....晚上..諗住訓晏覺..可惜有好多電話打離...所以都係唔訓..去左籃球場........................回家之後..叫媽媽起身..之後係佢隔離係咁大叫好肚餓呀..好肚餓呀..但係最後我後悔了....阿媽同我講..你肚餓呀嘛..你同我全部食曬佢= =||..食左4碗丸..成盒魚皮餃都吞左落肚..媽媽..我以後唔敢喇>.<ps...今日lb畢業禮..真係好想同你講句..你大個女喇@.@