等1堆漂亮的大話^v^
我恨我 惦記著你
garrodhung
暱稱: McGrady
性別: 男
國家: 香港
« September 2015 »
SMTWTFS
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930
最新文章
難忘
2008-03-20
新年快樂
2008-02-05
2008-02-04
文章分類
全部 (340)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 340
留言總數: 214
今日人氣: 0
累積人氣: 4308
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 1 月 20 日  星期日   晴天


2008-01-20 分類: 未分類

最近都真係幾唔開心..原本以為自己可以咩事都冇..但係點解你仲要返離呢??如果你唔返離..我相信我都仲可以係呢個家庭開開心心咁生活..........返學不斷有測驗..成績起跌得好勁..我一定要升到中六.\/. ~另外..琴日出去買左對波鞋..仲買左本沒頭沒腦當上了騎士..返離就即刻睇曬lu......好平呀對鞋>.<...



2008 年 1 月 16 日  星期三   晴天


2008-01-16 分類: 未分類

好不安..我咩都可以唔要..........



2008 年 1 月 13 日  星期日   晴天


2008-01-13 分類: 未分類

傷風了..



2008 年 1 月 9 日  星期三   晴天


2008-01-09 分類: 未分類

頭好痛..眼好酸..返學唔辛苦..做卷好辛苦..每日返到屋企都訓到成隻豬咁..琴日阿境由5點訓到今朝7點@o@..好利害....今日晏教後起身好唔精神..成個人..九唔搭八咁..sd左n個唔知打d咩咁sms比lb..哈...以後係訓教既時候都係教震機..訓訓下比鈴聲嚇醒..係好痛苦既事..同埋感覺上好似會死..命會短幾年>.<.........介紹下..呢個我數學阿sir...呢個係坐我前面既mark哥...呢個係成日同我玩既一個lb之一...家興真係幾靚仔...哈無味既一兜粉=___=



2008-01-09 分類: 未分類

一起身又成身汗..連續幾日訓醒都係咁..發左個好刺激既夢..可能連身體都一齊反應+口+...e家返學都幾辛苦..每日都要係咁做做做..阿境話佢對住d題目都對到頭痛..問我有冇壓力..但係壓力..我諗都冇咩既..我身邊既人都好努力既去溫書學野..我覺得可以都佢地一齊參與好開心^^琴日<~~冇打錯喇今次..........係電話到見到個久違左好耐既電話號碼..知唔知我等左幾耐...?天開始光喇...大家都應該起身...今日加油!!!



2008 年 1 月 8 日  星期二   晴天


2008-01-08 分類: 未分類

琴日竟然發生左件咁既事=_______=.......當上完econ堂落返班房既時候..周生坐左我個位..話要同家興一齊發憤做卷..叫我坐佢位..係大家都好集中精神既時候..忽然播完歌來...隻歌係我電話鈴聲果首離既...係呢個時候..我即刻係褲袋到拎部電話出離睇..點知又冇人打離啵..整左好耐都仲係到播首歌..我就係到諗..冇理由架..明明禁左陣機架...之後伸隻手入枱..一摸..就拎左d野出離..首歌大聲左=﹏=..原來部機係周生既..之後比亞sir收左lu..點解要同我用同一個鈴聲呢??仲要叫我坐你位...



2008 年 1 月 6 日  星期日   晴天


2008-01-06 分類: 未分類

正常返左學三日..不停咁做測驗..有時認真做完..真係覺到好似打完仗咁..連口都臭埋=0=...對於成績..我比起以前..真係著緊返d喇..測完..都派返左好多科既卷..econ45分..同我預料中既一樣..估唔到既係全級第一..lb快d讚我叻喇@.@...化學生物成績依然係麻麻..合格上d咁喇.數學..都開始努力聽書同做卷..目標係..升到中六..亞媽話..如果我升到中六既佢買對波鞋同埋一套西裝比我..好想升到呀>.<.係呀...聽日要考中文..點算???



2008 年 1 月 1 日  星期二   晴天


2008-01-01 分類: 未分類

新年快樂!!!咁快就到左1月1日..姐係我又就離要返學..琴日唔係有人提我既話..我真係唔知琴日就真07年既最後一日...原來班友話出去..但係最終都係冇...留左係屋企同人sms倒數........................................仲未溫曬化學..我真係溫左好多日呢..



2007 年 12 月 31 日  星期一   晴天


2007-12-31 分類: 未分類

2007年既最後一日..我唔想溫書..更加冇心情打機..真奇怪..想搵既人搵唔到..心情更差..咁早就訓左..唉...有彩仲有lb>.<...佢問我發生左咩事...好凍...感覺好似好寂寞咁...同佢講左呢句...可能我m到先搞到心情咁唔穩定..佢既回應係..有冇m痛=_____=...這lb真lb...天氣真係好鬼凍...好想同個女仔係張床到....一齊訓覺..一定會好暖..幻想下咋..大家唔好打我....亞哥返左離之後..心情好返好多..好野^^v....係呢..終於入得返msn...原來...我將上網線插左係第二到..鍵盤條線同列印機條線搞錯左離插...仲開到機真係好喇..哈= =||||最後冇事.........新一年就快到..有好多願望..有冇人可以幫比我達成呀?



2007 年 12 月 30 日  星期日   晴天


2007-12-30 分類: 未分類

琴日個滑鼠郁唔到..成部機進入左瀕死既狀況..又係我整壞既..哈哈....好彩e家搞返掂姐.......琴日同lb sd sms..一段好lb既對話..睇左幾次都係咁好笑>﹏<...

我:我部機壞左...

lb:下..電腦??

我:如果係手機既仲sd到sms比你咩lb..

lb:你串我...

我:你抵串喇..希望係個滑鼠壞就好..

lb:哈..係lb先會無啦啦壞電腦..

我:壞蛋...

lb:笨蛋..

我:溫書喇我><

lb:笨蛋溫唔到書架啵

我:唔怪得之你溫唔到..

lb:= =混蛋 XDDD

分享完畢..