2007年既最後一日..我唔想溫書..更加冇心情打機..真奇怪..想搵既人搵唔到..心情更差..咁早就訓左..唉...有彩仲有lb>.<...佢問我發生左咩事...好凍...感覺好似好寂寞咁...同佢講左呢句...可能我m到先搞到心情咁唔穩定..佢既回應係..有冇m痛=_____=...這lb真lb...天氣真係好鬼凍...好想同個女仔係張床到....一齊訓覺..一定會好暖..幻想下咋..大家唔好打我....亞哥返左離之後..心情好返好多..好野^^v....係呢..終於入得返msn...原來...我將上網線插左係第二到..鍵盤條線同列印機條線搞錯左離插...仲開到機真係好喇..哈= =||||最後冇事.........新一年就快到..有好多願望..有冇人可以幫比我達成呀? |