等1堆漂亮的大話^v^
我恨我 惦記著你
garrodhung
暱稱: McGrady
性別: 男
國家: 香港
« September 2015 »
SMTWTFS
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930
最新文章
難忘
2008-03-20
新年快樂
2008-02-05
2008-02-04
文章分類
全部 (340)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 340
留言總數: 214
今日人氣: 0
累積人氣: 4309
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 12 月 29 日  星期六   晴天


2007-12-29 分類: 未分類

琴晚靜靜雞用手機較左10點起身..為左要叫lb起身.﹏...阿媽真係搞gag..朝朝都唔比我較鐘起身..夜晚會走入我房關我個鐘..佢話..如果我早醒佢嘈住佢訓教...所以今次我醒目..用電話較定..係10點既時間sms左lb..可惜我sd完都係繼續訓..而佢..都係繼續訓=_=...起一起身殊殊..就見到個鐘係12點幾到..比阿媽點左落街買早餐..都預左>.<..之後係到睇中華賭俠..真係好鬼好笑..琴晚片千王之王又係咁好笑..唔知點解鍾意睇張家輝d戲..夜d再睇下有冇得dl先。..今日既收獲..下面既一張圖+口+



2007 年 12 月 28 日  星期五   晴天


2007-12-28 分類: 未分類

假期過左大大半..都係到做d咩呢..?每晚2點訓..12點起身..一起身就打機..好彩既係我仲有恆心去做功課..真係估自己唔到..做曬咁濟..岩岩食完個勁難食既晚餐之後..諗住做埋份閱讀理解佢..可惜..見到有太多板..都係返去抄算..要有人做呀T_T.....一陣要溫返2課econ補返數..之後就...機戰+口+....要等媽媽同亞哥放工返離...打住機離等佢地已經變左我放假每日既一種習慣。聽朝要10點起身!!!!燧呢..之前已經有一個問題想問你地..你地覺得朋友同知己既分別係邊..對於呢樣野..我同境既睇法真係唔一樣..佢認為知己係會永遠支持你..冇論係咩事..甚至支持到係盲目..係果次..我問左亞達既一個問題..境就好嬲咁話左我...究竟..知己係咩???



2007-12-28 分類: 未分類

寫出填寫日期: 28-12-2007

-愛的食物,,  雞翼..壽司
-愛的顏色,,  藍色
-愛的休閒,,  訓係張床到
-愛的科目,,  P.e
-愛的個性,,  愛笑
-愛的歌手,,  冇
-口頭襌,,     xxxxxxxx你咩
-愛的習慣,, 每日開機
-愛的季節,,  冬天
-愛過的人,,  好多..多過lb
-愛的人,,     我媽媽
-愛的定義,,  只在乎天長地久
-愛的運動,,  打波
-愛的時間,,  晚上
-愛我的人,,  你知話我聽
-點我的人,,  lb

只點lb志一個..因為點其他人係唔會幫我做既=﹏=



2007 年 12 月 26 日  星期三   晴天


2007-12-26 分類: 未分類

聖誕節過後..一切回復正常..我依然係訓到成隻豬咁..唔同既係..我間唔中都有做下功課..但係溫書..就真係唔知由邊一到入手好..大家都開始左溫書未呢???24號平安夜..大家發誓唔會做東涌佬..佢地話點都要衝出東涌..我好天真咁比你地呃左出去...6點出發..大家十下十下咁出左西九龍..諗住搵野食..點知冇位..死肥仔係咁叫肚餓..鬼叫你成日食一個杯麵咩..玩呀?只好閃左去長沙灣食大碗麵..食下吹下..9點都未到..你地提出左一個好好既建議比我..不如返東涌喇=_____=...真係比你地吹漲..係地鐵到漫無目的咁走圍坐..去到中環既時候...你地話去老蘭..聽完真係o曬咀..好彩你地唔係認真既姐..郭sir又唔同我地返..真係返東涌喇今次。...知道家興唔開心..於是去左文東同佢吹下水玩下咁..見到志同光..你2條友唔怪得次唔出街喇..成班排球隊女仔都係到..不過我唔知點解好似唔係咁鍾意佢地咁既。之後返逸東打嘉林..再去炮台講鬼故..點知變左講笑話..哈.......到左2點幾就返歸覺覺豬..你地又過成點呢??ps..lb你真係衰呢..sms你成晚都唔應我..第二朝sms又唔回..搞到我仲以為你有咩事發生...好彩見到你online咋。



2007 年 12 月 21 日  星期五   晴天


2007-12-21 分類: 未分類

琴日唔知點解好忙咁..諗左好耐先下到決心買聖誕卡同生日卡=___=點知買錯左張呀..嗚...之後係街到諗野諗得太入神..差D比消防車撞到..對不起呀..消防叔叔>.<..下次我會睇車架喇...不過之後諗野又差D撞到個阿嬸..好驚撞屎佢..哈..我太大隻喇.\/.   今日..21號..好特別既一日^^晨咁早起身..天都未光呀....搞掂曬野之後要去幫手拎雞翼..心入面十萬個不願意...但係最尾都係屈服左..如果唔係就可以同人一齊返喇..可惜。返來去各有各忙..我閒得很...基於我係主席既關係..我點都要問下佢地有咩可以幫手既..睇下我幾盡責呢....做完一大輪野..開始玩遊戲先..其實我果陣個肚係到行緊雷..不過跟大隊喇..食完先玩D人就會走曬...我都係果D人..KAKA...我比佢地呃左去索D胡椒粉..索到想喊=_______________=.....玩呀玩..時間飛逝..終於有得食....今年D沙律好岩胃口..MANDY萬歲..不過其他就唔係好岩我..食左好多沙律同啫哩..嘉文整D啫哩食極都唔厭既。....食飽飽就閃左去搵境..睇郭SIR唱歌..真係好掂..我呢世人最錯既事就係睇小你..哈..你教既。一返班房..有人話抽獎中左我..幾開心呀..不過係人人都有既..車...中左個玩具..好得意架..同嘉文一對..今日同嘉文真係有緣..好Q喔你。今日真係好多謝曬班到D人..估唔到會有卡收架..好多年冇收過..好感動呀..完全係意預之外..最開心係收到嘉文份禮物..另外多謝阿平既卡^(+++++++)^



2007-12-21 分類: 未分類

吳lb小姐生日快樂!

等我一陣sms震醒你先..哇哈哈!今年有咩生日願望?一於就希望我愈來愈靚仔+口+



2007 年 12 月 18 日  星期二   晴天


2007-12-18 分類: 未分類

今日既日子過得奇快..係因為就離放假既關係嗎?早上2堂既英文堂..上完一堂之後就走火警冇教書...係走之前mrs green比左d薑餅人我地食..每年都係咁..可惜佢既手藝冇進步過-,-我蚊斷左薑餅人個頭之後照左相..下次post上離先..哈...物理堂..條友都唔係幫我地溫書既..都唔洗一堂就講左200幾頁...唉..真係食自己喇今獲...之後佢比人拉走左一堂..萬歲..又自由了。下午..落左去禮堂睇話劇..今次係阿拉丁.比上次既好睇^^...經濟堂拎左離睇小說..阿sir話我測驗拎唔到90%..斬開我2碌..講真冇乜信心..但係唔想溫咁多..真矛盾..放學..chem突擊測驗..shit..死左.............................................聽日又測maths喇..點好??lb今日起唔起到身?



2007 年 12 月 16 日  星期日   晴天


2007-12-16 分類: 未分類

今日起身就12點幾..點解會訓到咁晏既=____=諗返起係北京果幾日..發覺原來有得訓係一件咁開心既事..我要好好珍惜至得..之後就起身打機..好唔慣呢新系統...gameover左幾獲..係好唔鋸既情況下..我決定咬住個包離玩..補充返我d體力同d怪隻揪...反反下亞哥返離..買左吉吉家牛肉飯我食..萬歲..可惜岩岩食完早餐..又食大碗..搞到想嘔..lb今日都食吉吉呀。飯後同亞哥挑機..進步左..哇哈哈..我地2個大戰3個鍾..第一次玩到周身冇力....諗住訓覺既時候..比人吹雞去打波..原來諗住溫既..但係都係走左落去打~~~打波好好反..係今日姐。返離食完麵..溫左陣力學...e家至溫到牛二...點算...?



2007 年 12 月 15 日  星期六   晴天


2007-12-15 分類: 未分類

最近懶左d冇打日記..每次想打既時間都好想訓覺=﹏=.....一星期又過左..離我地會考得返百幾日...我都仲係好冇咩恆心好好去溫書...星期一既數學卷會識嗎= =??我想考出離既係c既成績...但係又唔知咩溫好..今日要溫完力學物理.\/....係呀..我琴日比人cut左電話-.-話我3個月冇交電話貴..哈...前日岩岩交完佢就cut左我=_____________=.去打陣機先..kaka



2007 年 12 月 12 日  星期三   晴天


2007-12-12 分類: 未分類

好眼訓..好眼訓....好眼訓...咁多年離第一次想唔起身返學-,-點解會咁累既呢....?返到學校極之頭痛.所以將所有既責任推曬去亞哥身上= =v......賴同佢打機曬左太多既精神..哈...無無聊聊咁捱過左一堂又一堂..每次到星期三我都覺得d時候好易過..因為得6堂再上咋嘛..仲要得一堂英文..真係開心死.點知冇啦啦冇得上體育...全部男仔去曬圖書館..唔公平呀..嗚...還我體育堂!!!!之後放學偷走冇留低睇書.....返到屋企訓陣又起同亞哥挑機.....又輸........玩到咩心情都冇曬...