今日2月16號......晴.....星期六 在網巴度過
我就快要返中學啦,要用d低低地同學一齊玩有時我都會好悶,但係我係依個新年假期識左1個新的朋友.佢做左我個好朋友,我好開心有時佢都會搞d gag比我我都會笑佢...........大家都有笑有話.....希望我同佢d友情泳固.
同奇拿1打1的L..亮
有咩唔好唔好話我,我弟1次洛日誌 多多指教