能夠開心度過返學的弟2天...真係開心
到左個個星期2都係最開心的....y因為有中屎上....個呀sir一係就唔返一係就on99咁,有時間我地成班係到玩psp佢都唔理....真係好,唔係nds就係psp玩足55mins...個呀sir都唔知佢係傻定係點,我成日同d網友話,唔好放棄個個學習機會,但係我就咁,我真係唔g點話我自己......都算啦.仲要係班到玩波(好似星球大戰)<-----正 希望唔好學我咁
2月19日.陰
同奇拿1打1L.亮