各位~暑假仲有三日咋~大家做完功課未-.-"??我差最後一樣咋@v@"好彩岩岩放暑假果陣做左d!!!!大家加油~過埋呢個暑假就係f.3喇@.@"大家要比d心機讀書!!哈...(講就易,做起黎難上加難)(正一低能仔)(你都傻傻地)~打住咁多~有野做~返學之後再打!!!