今日勁好彩-0-"
今朝過去左華明拎d野比人~擺左係佢信箱之後就去買朱古力豆食啦._.
跟住書生打黎問駛唔駛等埋我一齊返學~咁我要做既野都做完 當然閃水a_a
買完行出去a_a見到有架巴士岩岩到a_a即刻跑過去~就係我上左車果刻-0-"
有條友追過黎大叫:哥仔,你跌左部電話!口!真係勁好彩-0-"跌花左少少(好彩係舊機-_-)
坐車返去tsw~~中文堂 教簡化字,ok難-_-"不過都明既...
不過最好笑既係我前面果個公認既傻仔a_a
今日佢除帽~勁型棍a_a 後面啲頭髮好似有頂帽套住咁a_a 髮尾仲要彈起左a_a
搞到我地笑到肚痛!!陰公,差d仲要比高sir鬧~
跟住上jc堂 悶到嘔-_-"一路係度食明治朱古力豆!!!一路同班pk係度玩大話骰._."勁kai
我地夾鳩肥全 5個夾骰打佢~爽到a_a
放學去左北江打機~有個傻仔 玩完灣岸唔記得拎張卡a_a勁低能!!
本身想拎左佢架~點知條友返左黎拎-_-"慢左!!!!好後悔-_-"!!!
同班fd散左band之後自己一個返屋企~悶...點解今日程車好似咁耐咁既-_-"
返到屋企~上去玩大話骰~玩緊800場,,,費事叫玲過黎輸錢,,,,所以我自己玩,,,,玩左陣,,,,食飯
食完返黎再玩a_a點知玩左兩3場,,,,玲走過黎鬧我>_<話我唔搵佢,,,自己一個玩!!
之後我玩多兩鋪就走左去陪佢._."
聽日要去海軍歷奇活動-_-"
訓教~~~~今日打住咁多先啦^_^
|