◤x╭高乄威的Bl0g╮∮◢
-'誰愛越深越容易被犧牲°'`
garyhui
暱稱: 高乄威
性別: 男
國家: 香港
地區: 北區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
-''誰愛越深越容易被...
忘了,,,忘不了
2011-03-08
緣份;;;到底往哪尋!?
喂喂喂~好耐無打blog-...
最近訪客
最近沒有訪客
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
2011 年 3 月 8 日  星期二   晴天


2011-03-08 分類: 未分類

今日坐車一路聽"我是一只小小乌"一路望住個天,,,

唔知點解,,,有種好特別既感覺

唔知點形容,,,

突然好想望下藍天白云,,,

有d掛住汕尾既風景,,,果種優遊自在既感覺,,,恬靜休閒既生活~

下次放大假,,,返去玩下,,,,

唔知係咪我太耐無放鬆自己,,,呢排好似成日亂諗野,,,乜都諗一餐

搵日去踩下單車,,,行下山先






訪客留言 (返回 garyhui 的日誌)


cherry6486 於 2011-03-08 08:25 PM 發表:
;CMCM`
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

7hx;;
Posted at 2011-03-08 08:49 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



L0VESkyliNe 於 2011-03-08 12:31 AM 發表:
去上水/大布踏is ok a_a
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



L0VESkyliNe 於 2011-03-08 12:23 AM 發表:
行山就咪搞喇- -vv
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

行山,,,我都係朝早去~上去睇日出
Posted at 2011-03-08 12:30 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



L0VESkyliNe 於 2011-03-08 12:22 AM 發表:
踩單車既話記住叫埋我- -vvvv
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

我諗住係上水/大埔踩-0-"
 
唔會帶部單車去第2度囉-_-"
 
大埔可以租
Posted at 2011-03-08 12:29 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





緣份速配機
數字式跳字鐘