今日坐車一路聽"我是一只小小乌"一路望住個天,,,
唔知點解,,,有種好特別既感覺
唔知點形容,,,
突然好想望下藍天白云,,,
有d掛住汕尾既風景,,,果種優遊自在既感覺,,,恬靜休閒既生活~
下次放大假,,,返去玩下,,,,
唔知係咪我太耐無放鬆自己,,,呢排好似成日亂諗野,,,乜都諗一餐
搵日去踩下單車,,,行下山先