to自己:學會珍惜 學會緊記!
本身諗住去黃金海岸,,,點知無去到~仲搞到今日勁悶- -"
起左身之後就上左yoho唱歌-v-"唱左陣去食野~跟住又返黎唱過!_!
到左5點幾6點果陣~我問章魚今日出唔出去~佢話7點係火車站等
點知軒打黎問我地去唔去華明玩~跟住11點幾去唱k
我就ok la~跟住米仔都ok,,,但章魚話唔去唱k
明明自己呢幾日都話想唱架嘛-口-"點知因為無錢唔去-_-"
咁我諗住請la~點知佢都係唔去...話成日要人請覺得自己好賤- -"
其實無人咁諗過-口-"最多咪你遲d比返我地-_-"講真....最多咪當我地幫你提早慶祝生日...
真係好想唱k...因為歌唱比賽就快黎喇-v-"
唉~今個中秋真係好無聊.....今年又好似上年咁過~又係文哥屋企鋤dee到3點- -"
不過今次有d新意~就係輸左要食月餅~勁kai- -"我食左一個+半個月餅
點解我會輸咁多-_-"好彩有帶水出街
去羅亨返屋企果陣~米仔打黎話章魚無帶鎖匙無門入,,,跟住佢又話訓唔慣陌生床- -"
好彩最後都有人開門比佢入姐-_-"唔係我都唔知有咩可以做"
唉~無車坐要行返屋企~係華明果陣有條女叫我- -"但我見唔到係邊個!_!係自己既請@我認左佢
行到返屋企5點10分-_-"雖然好攰""但又唔想訓教-_-"
今日打住咁多先- -"
|