◤x╭高乄威的Bl0g╮∮◢
-'誰愛越深越容易被犧牲°'`
garyhui
暱稱: 高乄威
性別: 男
國家: 香港
地區: 北區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
-''誰愛越深越容易被...
忘了,,,忘不了
2011-03-08
緣份;;;到底往哪尋!?
喂喂喂~好耐無打blog-...
最近訪客
最近沒有訪客
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
2009 年 10 月 4 日  星期日   晴天


無聊的中秋節 鬱悶 分類: 放假

to自己:學會珍惜 學會緊記!

本身諗住去黃金海岸,,,點知無去到~仲搞到今日勁悶- -"

起左身之後就上左yoho唱歌-v-"唱左陣去食野~跟住又返黎唱過!_!

到左5點幾6點果陣~我問章魚今日出唔出去~佢話7點係火車站等

點知軒打黎問我地去唔去華明玩~跟住11點幾去唱k

我就ok la~跟住米仔都ok,,,但章魚話唔去唱k

明明自己呢幾日都話想唱架嘛-口-"點知因為無錢唔去-_-"

咁我諗住請la~點知佢都係唔去...話成日要人請覺得自己好賤- -"

其實無人咁諗過-口-"最多咪你遲d比返我地-_-"講真....最多咪當我地幫你提早慶祝生日...

真係好想唱k...因為歌唱比賽就快黎喇-v-"

唉~今個中秋真係好無聊.....今年又好似上年咁過~又係文哥屋企鋤dee到3點- -"

不過今次有d新意~就係輸左要食月餅~勁kai- -"我食左一個+半個月餅

點解我會輸咁多-_-"好彩有帶水出街

去羅亨返屋企果陣~米仔打黎話章魚無帶鎖匙無門入,,,跟住佢又話訓唔慣陌生床- -"

好彩最後都有人開門比佢入姐-_-"唔係我都唔知有咩可以做"

唉~無車坐要行返屋企~係華明果陣有條女叫我- -"但我見唔到係邊個!_!係自己既請@我認左佢

行到返屋企5點10分-_-"雖然好攰""但又唔想訓教-_-"

今日打住咁多先- -"






訪客留言 (返回 garyhui 的日誌)


laufun_v3v 於 2009-11-12 01:07 PM 發表:
comment;)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



shan0627 於 2009-10-08 01:15 AM 發表:
cm tO 花輪=)
補番句..
中秋節快樂,,
好似遲左點..-,-
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



東仔 於 2009-10-06 11:25 PM 發表:
估下我系邊個^^ 得閑出黎睇戲la
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

傻仔東^^
膠公仔~你請既我出去又點話-v-"
Posted at 2009-10-07 05:03 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



rachelyiphk 於 2009-10-04 08:31 PM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

[ 網主留給俏俏話的回覆 ]
Posted at 2009-10-05 04:17 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



Vania_YU 於 2009-10-04 06:46 PM 發表:
NOT GOOD aT^T
樓下嗰個做咩學我講野- -
今個中秋好糟糕~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

係囉係囉- -"仲好講"
唱k又唔去,,,bbq有人請哂又唔去- -"
返屋企仲要差d無門入 so sad""
Posted at 2009-10-04 07:58 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



SIUMEI_216 於 2009-10-04 03:03 PM 發表:
無錢就咩野都無得做-v-`very not good
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

very good-_-"
Posted at 2009-10-04 07:17 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





緣份速配機
數字式跳字鐘