不是因為寂寞才想你,只是因為想你才寂寞!
唔經唔覺,,,同敏一齊已經有兩個月,,,
自從佢媽咪知道左我地拍拖之後,,,,
呢1個月入面好似得幾日傾過計,,,,
sms搵佢甚少回覆....電話,免得佢比媽咪鬧,無打,,,,
msn好似成日壞電腦咁,,,
好攰....唔知仲要等幾耐,,,,
究竟我等唔等到我地見面果一日,,,,
最衰都係我,,,,做乜無啦啦打比人,,,唉
今日去左屯市,以後可以遇到佢啦,,,,
點知,,,我上到3樓見到佢1家人係地下行過,,,
追落去,,,,點知,,,人影都唔見埋,,,,
周圍搵,,,搵極都唔見,,,灰左,,,搵到4點幾5點,,,坐車返歸,,,
一路諗,,,,究竟我仲等唔等到果一日既來臨,,,
真係好攰,,,,我好怕會忍唔住,,,,挨唔住,,,
我愛你,,,愛著你,,,就像老鼠愛大米
不管有多少風雨,我都會依然陪著你,,,
我很想這樣做,,,,這一天是什麼時候??
岩岩諗到d野,,,,當我而家係咁諗既同時...
佢何嘗唔係...我諗佢比我更辛苦...
要同時面對屋企人既唔支持,又要考慮我既感受,,,,
其實我係咪自私左d呢....係咪唔應該咁諗野呢....
無論點都好,,,我都會繼續等落去,,,
呢篇日記就當係宣洩感受既渠道啦~多謝咁多位關心
|