◤x╭高乄威的Bl0g╮∮◢
-'誰愛越深越容易被犧牲°'`
garyhui
暱稱: 高乄威
性別: 男
國家: 香港
地區: 北區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
-''誰愛越深越容易被...
忘了,,,忘不了
2011-03-08
緣份;;;到底往哪尋!?
喂喂喂~好耐無打blog-...
最近訪客
最近沒有訪客
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
2010 年 5 月 9 日  星期日   晴天


2010-05-09 分類: 個人諗法....

不是因為寂寞才想你,只是因為想你才寂寞! 

唔經唔覺,,,同敏一齊已經有兩個月,,,

自從佢媽咪知道左我地拍拖之後,,,,

呢1個月入面好似得幾日傾過計,,,,

sms搵佢甚少回覆....電話,免得佢比媽咪鬧,無打,,,,

msn好似成日壞電腦咁,,,

好攰....唔知仲要等幾耐,,,,

究竟我等唔等到我地見面果一日,,,,

最衰都係我,,,,做乜無啦啦打比人,,,唉

今日去左屯市,以後可以遇到佢啦,,,,

點知,,,我上到3樓見到佢1家人係地下行過,,,

追落去,,,,點知,,,人影都唔見埋,,,,

周圍搵,,,搵極都唔見,,,灰左,,,搵到4點幾5點,,,坐車返歸,,,

一路諗,,,,究竟我仲等唔等到果一日既來臨,,,

真係好攰,,,,我好怕會忍唔住,,,,挨唔住,,,

我愛你,,,愛著你,,,就像老鼠愛大米

不管有多少風雨,我都會依然陪著你,,,

我很想這樣做,,,,這一天是什麼時候??


岩岩諗到d野,,,,當我而家係咁諗既同時...

佢何嘗唔係...我諗佢比我更辛苦...

要同時面對屋企人既唔支持,又要考慮我既感受,,,,

其實我係咪自私左d呢....係咪唔應該咁諗野呢....

無論點都好,,,我都會繼續等落去,,,

呢篇日記就當係宣洩感受既渠道啦~多謝咁多位關心






訪客留言 (返回 garyhui 的日誌)


shan0627 於 2010-05-09 11:15 PM 發表:
cOmment花輪;)
加油牙=D SUPPORT yOu ^^
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



edward052567 於 2010-05-09 08:08 PM 發表:
你未見過佢架?
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



tureloves 於 2010-05-09 07:20 PM 發表:
要吾要我陪你去搵先;]?比D耐性啦=]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





緣份速配機
數字式跳字鐘