終於..........可以返黎喇~一起身~又係露台睇人做野~覺得........自己好似d神仙咁~睇住人地做野~但自己唔駛做- -"但好白痴~呵
去左埔邊買野~買左份禮物~雖然係平~但幾令@@"紫水晶天鵝.....最衰影唔到張相比你地睇~諗住送比芸~想睇既自己問佢拎~我估佢應該會影張相既........等到4點幾........坐包車........坐到6點幾先返到深圳...........哈哈~記返起同嘉講~我係離境大堂=.="好白痴~哈哈哈哈~離境大堂唔係機場架咩~哈哈........<------------白痴仔= ="
返到hk~行返屋企~佢地搭的!同嘉傾電話~傾到返歸~!返到屋企~終於有得玩返部電腦喇@@"一返到黎~一定睇下個掛有冇事先啦@@"因為我一直開住部腦@@"3日><"冇人搵過我~哈哈~個個以為我offline.......見到芸online~問佢聽日去唔去.........話睇下點先~搞到我勁煩........唉~佢唔去我點比佢呢...........唔打喇~!
|