今日就係約左唱k既一日喇~芸話放左call我!
等................同人傾計.........傾到4點幾~KIKI話一齊溫書@@"好的~溫地理.......用左半個鐘~溫完第1課~因為呢課我有聽書@@"跟住溫埋其他.........KIKI仲未溫完第1課- -"當然~佢易分心係咁=.="等到芸電話喇......話食埋飯先出.......我即刻食飯.......又要等佢電話~等....................等到7點幾~撿定野~佢終於CALL我....話................................唔出得~失望到爆=.="咁就唯有係屋企整主題啦......哈哈~整左個唔講得比人知既主題~有冇人要整電話主題呀???要既MSN搵我NA!到左夜晚~唔係幾想訓~但最終都因為太凍~訓左係張床度=.="最後仲訓著左..............
|