◤x╭高乄威的Bl0g╮∮◢
-'誰愛越深越容易被犧牲°'`
garyhui
暱稱: 高乄威
性別: 男
國家: 香港
地區: 北區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
-''誰愛越深越容易被...
忘了,,,忘不了
2011-03-08
緣份;;;到底往哪尋!?
喂喂喂~好耐無打blog-...
最近訪客
最近沒有訪客
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
2008 年 3 月 24 日  星期一   晴天


有史以來等得最多既一日 分類:

8點幾起身~等等等~等到11點幾先食野~食左碗粥~跟住出去~仲以為遲到~成班等緊我~但我唔記得左~佢地班友例遲到....sor欣&芸~要你地等咁耐!又等等等~等左勁耐~終於見到5人行既康+軒+明+祺+賢喇= ="一齊去坐火車~到左大埔~我地去百佳買野~野左勁多勁多!!因為有兩個女仔係度~費事要d女仔拎野~咪幫手拎下=.="去坐小巴~又等等等~等左一陣~上得車lu~!一路坐~芸就一路傾電話~唔知同邊個呢=.="不過算啦....我都係冇可能架喇~!又等等等~過左一陣~終於去到大尾篤喇!見到出面爆哂位~我已經跑入去拎位~點知~入到去都係一樣!爆q哂~!跟住我地又等等等~等位!等呀等~成班走黎走去~悶到死~跟住我地又諗住出去租爐用~行左勁耐~見到有間大草原~咪入去問下=.="點知又唔比借爐=.="行過大草原果陣~成班都話~呢度真係好有大草原feel囉=.="哈"反話ing"d草生得好高呀"=.="行返出去~跟住又行前d= ="見到間大尾篤燒烤王~不過軒哥睇到話:果度寫住不准自行攜帶食物進場~=.="又行返去大尾篤~一般人一定話:行左咁耐~哂時間~如果我地係果度等既話~一定好快有爐!!!不過我地係以釣勝於魚為目標(只在乎過程~不計較結果和回報)!!返到去~搵爐~今次入去搵~終於搵到個喇=.="芸搵到個爐~不過怕醜唔敢問=.="跟住我講左句!乜你唔係唔知醜架咩=.="?好彩康佢地去左玩=.="聽唔到姐~問果條友~仲有幾耐會走~佢話半個鐘左右~!哈~我發覺帶住女仔去問野好快會問到=.=""又等等等~等到佢話可以開波喇@@"跟住芸勁快手地~開野食=_="勁心急=.="好彩有個男仔係度=.="唔係冇人開爐!成班去左玩~我地起完爐先返黎~!!!跟住我地就開始燒啦~明仔諗住坐欣姐隔離~但聽到欣姐講左句野!!就個個都驚哂=.="講左句咩"?就係:你夠膽坐過來呀~我食左你呀拿~!!但本身佢係想講坐過黎啦~驚我食左你呀!!哈哈~笑死我!!跟住一路燒一路燒~當我燒到差唔多既時候~芸係咁叫我幫佢手=.="雖然我有幫手~但都講左句~我唔想做觀音兵....明既人會知我講咩!唔明既~就算數吧!我諗~都係時候問清楚架喇~!又燒左陣~隔離送左包棉花糖黎~我地食左幾粒~跟住軒同賢就拎d棉花糖黎玩~遲d up返段片比你地睇!又燒左陣~撿野準備再去玩!但佢地成班又係度玩水~跟住我咪諗住落去玩下囉~欣&芸佢地想搵康~跟住我地落左去~點知佢地又上返去=_____="跟住我地咪又要跨過欄杆~點知康話~果度有門出=____="o左......不過都就快出哂啦~比賢話我想抽水=.="咁我真係唔知呀嘛=.="跟住係士多hea左陣~上左大壩度行~本身諗住行到尾~見芸&欣咁開心~跟住我咪自己行囉~點知=.="成班係度閃水"要我跑返去~本身都諗住唔理架喇~不過=.="欣姐打電話~叫我返~冇理由唔返姐~發覺原來搞欣姐~係會比人打架=.="落返去~一路行一路吹水~行到巴士站~成班話想食雪糕~芸話叫我請-3-"跟住明講左句野~就係........呢個係一個影響你一生既決定~跟住又hea多陣~本身就話行返出去~但軒唔想行~坐巴士~又等等等~等左陣~有車喇~猜包剪捶睇下邊個坐單人位~猜淨肥軒同明~跟住我同康都估到~1rd過肥軒實輸~3盤兩勝肥軒羸~跟住軒要挑我機~次次都係我羸~我實在太熟佢喇!哈~坐車返黎果陣=.="芸話坐我地隔離條友係咁望住佢地=.="早知坐近欣果邊啦=.="諗住睇住你地~點知反而害左你地~sor~欣唔好唔開心~令女自然多人目及的~!返到大埔~諗住再玩多陣~不過佢兩個話要返歸~跟住同芸講左句:仲諗住請你食飯添~!想留住佢兩個啦~點知都係唔得~跟住就成班一齊走喇=.="返到粉嶺~我地行左陣~跟住就散喇!=.="打住咁多先!

p.s:一心不能藏二虎架=.="

送返首歌比你地~

浪花一朵朵
前奏~~~
我要你陪著我 看著那海龜水中游
慢慢的爬在沙灘上 數著浪花一朵朵
你不要害怕 你不會寂寞
我會一直陪在你的左右 讓你樂悠悠

日子一天一天過 我們會慢慢長大
我不管你懂不懂我在唱什麼
我知道有一天 你 一定會愛上我
因為我覺得我真的很不錯


時光匆匆匆匆流走 也也也不回頭
美女變成老太婆
哎喲 那那那那個時候 我我我我也也
已經是個糟老頭
啦啦~ 我們一起手牽手
啦啦~ 數著浪花一朵朵
我要你陪著我 看著那海龜水中游
慢慢的爬在沙灘上 數著浪花一朵朵
你不要害怕 你不會寂寞
我會一直陪在你的左右 讓你樂悠悠

日子一天一天過 我們會慢慢長大
我不管你懂不懂我在唱什麼
我知道有一天 你 一定會愛上我
因為我覺得我真的很不錯

時光匆匆匆匆流走 也也也不回頭
美女變成老太婆
哎喲 那那那那個時候 我我我我也也
已經是個糟老頭
啦啦~ 我們一起手牽手
啦啦~ 數著浪花一朵朵






訪客留言 (返回 garyhui 的日誌)


愛笨×賢 於 2008-03-26 12:30 AM 發表:
cm"
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



軒 於 2008-03-25 07:50 PM 發表:
車~~~你係知我心入面諗咩 知我次次出咩ja 唔係你都win唔到啦 3次既我win~~!!!!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 唔係啵=.="因為你次次都係出果d~睇慣左姐~!
Posted at 2008-03-25 08:55 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



fionating 於 2008-03-25 07:09 PM 發表:
你個bLog,,好藍=]
cMcm-*
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 因為我鍾意藍色嘛-,-"
thx!
Posted at 2008-03-25 08:54 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



LPYADALPY 於 2008-03-25 01:12 PM 發表:
嘩,, 個女仔好令a~~ @v@

我無心ga bo~ x]
係你地聽錯姐~ 哈哈..

我並沒有唔hapi bo~
我只是勁憎果條咁ge死痳甩佬~
勁想打佢囉..
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 哈~佢咪係elanne囉@@"
 
我地聽力太好~唉!不過笑死~哈!
 
係咩=.="點解你唔串佢---->望咩望~未見過令女咩?<----呢???
Posted at 2008-03-25 03:55 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





緣份速配機
數字式跳字鐘