又再一次比欣鬧...........想關心欣....原來係咁難....哈............覺得自己真係太無用....連自己認為最擅長既野....而家都好似無用咁.......再一次令自信心降至谷底.....原來....我係咁無用.....真真正正既我.....而家先發覺....廢廢廢廢廢廢廢廢!!!!!嘉話~呢幾日見到我都好似唔係幾開心咁....問我咩事.....原來我都有人關心既.....哈.....好事黎....但.....我真係冇野~只不過發現自己既短處姐........好想好想.....搵一個可以明白我既人....一直陪住我.....如果可以既....我希望果個人係女仔.....唔令都唔緊要......最緊要明白我.....哈.....今日訓醒諗到個問題.....其實.....我同陳寶琪點解仲可以做到朋友.....仲有計傾??原因可能係....我地兩個都係被迫而分手....可能大家仲鍾意對方....但.....呢種既鍾意.....只維持係某一個程度....而呢種程度介乎友情與愛情之間....或者少於友情....我覺得琪....係我第一個真正鍾意既人....而又係第一個能夠明白我既人......呢篇野.......係我今日全日所諗既野.....可能琴晚飲得多啤酒.....所以個腦受酒精影響而係咁諗d唔好既野......過多幾日就會冇事.....打住咁多先......朋友....原來係唔可以講秘密架.......哈.....................................................................................................搵人同我劈酒......勁想飲酒.......好想醉!!!
p.s雖然上一篇係好多字~但希望大家點都要睇......
歌曲推介:
願望(Wish)
主唱:永邦
作詞:永邦
作曲:永邦
編曲:蔡科俊
你最近過的快樂嗎
偶爾會惦記我吧
你們相處的還好嗎
幸福的你是否無恙
不管什麼時間 不管什麼時候
不愉快的情緒我願陪你承受
不管怎麼委屈 不管怎麼為難
只希望我能夠和你一起分擔
不管別人說什麼背後的眼光
我能夠為你用盡我生命中的力量
只受你背負的傷 就是我的願望
你最近過的快樂嗎
偶爾會惦記我吧
你們相處的還好嗎
幸福的你是否無恙
轉載來自 ※Mojim.com 魔鏡歌詞網
不管什麼時間 不管什麼時候
不愉快的情緒我願陪你承受
不管多麼委屈 不管多麼為難
只希望我能夠和你一起分擔
不管別人說什麼背後的眼光
我能夠為你用盡我生命中的力量
只受你背負的傷 就是我的願望
我毫無保留為愛奉獻
只為了要你好過一點
幸福永遠都在你身邊 永不變
不管什麼時間 不管什麼時候
不愉快的情緒我願陪你承受
不管多麼委屈 不管多麼為難
只希望我能夠和你一起分擔
不管別人說什麼背後要怎麼講
我只是想要為你付出一些點力量
只受你背負的傷 就是我的願望
只受你背負的傷 就是我的...
|