gege717
暱稱: 。。口者口厘diary。。
性別: 女
國家: 香港
地區: 黃大仙區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
好累呀今日
31號...
平安夜
放假
2007-12-21
文章分類
全部 (66)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
自訂欄位(一)
尚無任何內容
2007 年 11 月 11 日  星期日   晴天


星期日.... 開心 分類: 未分類

又放假喇∼∼本來好想去行街街...點知k又話去佢屋企...一早我o地去左食野...之後打home..無幾耐..佢表哥黎左...佢兩個fd跟住到...今日打牌∼∼我o地幾個論流打!!隔左陣...佢哥同佢哥既gf返左黎...佢有個fd好鬼衰...話:”嘩..你女朋友唔同左樣o既”∼∼其實差唔多...搞到佢女朋友唔好意思咁...好似佢哥成日帶其他女仔上黎咁...><”夜晚我o地去左食魚米家...呵呵!!之後亞k買左好多麵...零食比我拿返home食∼∼返到黃大仙..好似d亞婆咁..拿住幾袋野=.=””樣衰∼∼*

好想好想好似今日咁...唔嘈交!!!!!



2007 年 11 月 4 日  星期日   晴天


最期待的星期日 開心 分類: 未分類

今日我O地數數下......原來好多離離合合的過去.....不知不覺間又7個幾月了.....1年既時侯..我O地會去食QUTBACK STEAKHOUSE....好開心好開心!!我覺得過去好多野我都好野蠻..SORRY...不過今日出街我O地講左好多好多野~~包括我身邊好多女同學既遭遇..有時我真的真的慶幸...自己男朋友是那麼乖....不過有時就多口左D....=.="

我鍾意我O地既一對頸鏈....我鍾意我O地既一對介子......

我會記住我O地講過既野^^""



2007 年 11 月 2 日  星期五   晴天


今日無返學 不安 分類: 未分類

今日因為返半day...so無返到...

自己o係home溫普通話..死啦死啦∼∼以前有得學唔學..而家死比你睇=.=””

拼音拼到我口乾...不過.有志者事竟成.我相信我一定得架^^

等豬放工去左黃大仙中心行...又諗唔到食乜...最後揀左50嵐打邊爐...o係門口已經叫湯底..我諗佢去擺定o係度廢事等個客坐低左再擺就危險啦...我o地食完果盤大野已經好飽..不過叫左少少丸同腸..d菜勁多..無人食...

最好笑一樣野...我見到個waitress行埋黎..咁我咪同佢講..

”唔該我要墨魚丸”...

之後佢比我個反應係”下...”

隔離果台有個男仔望過黎知道咩事都即刻笑佢...我以為我講錯左日文tim..哈哈

我諗果個waitress係新來的..不過新來都可以叫人客等一等..叫其他同事幫幫手掛...佢果下”下..”..仲要係o晒咀咁.好驚訝咁..我以為呢度無墨魚丸囉...

之後笑足我10分鐘...

我真係想問...50嵐點解會請個咁既kei人..之後亞k好鬼衰扮晒大陸音咁講:”人o地由鄉下出黎要養成家..好辛苦先搵到呢份工...可能人o地真係唔知咩係墨魚丸呢...墨魚丸o係人o地個國家已經係好昂貴架喇”..哈哈∼∼*笑都笑死∼∼我叫左金桔飲...埋單$155^^”都幾抵∼∼hehehehe∼



2007 年 11 月 1 日  星期四   晴天


2007-11-01 愉快 分類: 未分類

今日朝早好涼呀....涼涼地...訓覺就最舒服...clock響左成20分鐘都唔願起身...之後家姐係咁拍醒我..好鬼衰架佢....

搭mtr到左油麻地....點知見到美華....同佢一齊返學...再見到Pingping....zoe...婷婷豬...>v<"

哈哈~~今日考普通話..雖然我不嬲都係唔多識..但我真係有用心去練過的...所以老師都話我不錯^^"因為之後10幾號要考筆試..老師叫我過去..話左幾條題目比我聽...但佢叫我唔好同人講=.=""哈哈哈!!!我無同人講過呀今日既事...

放lunch....我好想食車仔麵呀......so ping...美華....kamen...joeie...亞安同澎澎一齊去....好happy...

之後上旅遊堂....好專心!!嘻嘻~~

不過死人美華同德培成日整我...好搞笑....德培要我放學陪佢去食糖水....我叫左kamen..joeie一齊去^^

放學~~我o地4個一路笑一路走左去發記甜品...食左百幾蚊...好多野都試左^^hehehehe~我o地o係果間野果度玩到傻左~~~最後就回到家...訓覺....等豬豬放工...拜拜><"

我要慳d....我成日駛豬豬好多錢唷=.=""我搭車食飯都係用豬豬錢....=.=""我想返工又唔比我返...



2007 年 10 月 29 日  星期一   晴天


TODAY PINGPING IS VERY UNHAPPY!!! 開心 分類: 未分類

Why i can't type chinese?????><""

anyway.....Today when I come tO school.,,i was seeing ping ping want to cry....

then...i ask her..."hey...wt'up man.."...she said that...her b-f always go to disco to

play...he haven't come back home...&she can't phone to him today....she was very worry...

&&she  crycrycyrcyrycry.....after about 15 mins....she was sleeping on my hand=.="then....we have lunch...yeah~

today....kenny sir was give back a test paper to us....woo...I have16/20....so happy...

& I maybe go to eat dinner at halloween(31/10) with ting ting,zoe,ping,kamen.....& another people......

 



2007 年 10 月 28 日  星期日   晴天


2007-10-28 開心 分類: 未分類

今日同k出左旺角,,,,,去左漢和食韓燒...幾好味!之後去左瓊華行街街....買左對介指...好靚靚架~~不過都幾貴=.="哈哈~~

之後去打機........點知經過新之城果時....點知比d籌款既人呃左亞k幾十蚊.....woo....算了!!哈~

夜晚返左黃大仙食飯~~之後帶豬佬佬去散步!!

 

 



2007 年 10 月 23 日  星期二   晴天


2007-10-23 開心 分類: 未分類

打下日記先..............

今日8點鐘起身...返學.....蝦...日日都係Kamen早過我...幫我霸位...遲左返去.......之後sir教教下書叫我o地做晒3版ex...叫我o地做晒就話佢知...之後我做下做下.....d英文都好easy....我第一個交比sir...佢chack完之後o係個評分表寫我拿A...超開心~~之後婷婷,zoe佢o地走埋黎問我點做點做....同佢o地講左一陣.....我又同亞ping o係度訓呀訓....之後又做英文comprehension...期間...kamen係咁抄呀抄....連好基本既野佢都問左我o地幾次..呢件事我已經聽到好多人講..平時亞sir講中文..佢都可以聽唔明...乜都唔識做唔識做....真係唔想講果句都講埋...好x蠢=.=...救命...仲要坐佢隔離...亞sir一路講..佢一路煩=.="下午食野....我o地成班6男3女去食仙果園...最好笑.....我o地叫亞安過黎坐....點知佢坐過黎..我問佢d問題..加上亞庭講d核突野....搞到佢面紅...成間鋪頭d人望住我o地...哈哈~~

之後一路行返去...ping同我係咁o係度玩...本來我o地約好今日去行街仔....買衫買鞋...so亞k都話男人唔係講錢就講女人....女人唔係講男人就講邊度行街shopping...hehehe~...後尾因為我累得制...返左屋企...返到去...訓左陣....起身溫書..聽日test....死得...bibi^^""

 

我同pingping兩個好鍾意成日呢o係後巷一齊講d好私人既問題.....hahahahah~



2007 年 10 月 18 日  星期四   晴天


今日係假期....... 愉快 分類: 未分類

一早去k's home....首先我o地食完野..上返屋企果陣....咁o岩佢哥o係度....之後亞k就開始幫我手做project啦....我做左5分鐘左右...就開始拿小說出黎睇...最後成份project亞k做晒....佢仲o係度串我...  後尾落左街....周圍睇下野....買左d衫衫咁...今晚食左魚米家...原來果度都有好多野食架...呵呵~~

夜晚又開始溫test d野....累累!!!!呢個時候...hung打黎叫我去打邊爐...無時間show him...同埋if我同佢出去玩...有人又會鬧me=.="



2007-10-18 開心 分類: 未分類

今日返半day.....好搞笑地...ping今日竟然話愈睇我同佢好似樣.....我就覺得唔似...反而做既野or買既野or性格就似....hehheehhe~^^""放學時..佢o地成班話去唱k....不過我無去...我好眼訓呀.....要返home訓覺覺.......到亞k放工....我就同佢去左九龍城食扒扒....再去左打機...yeahyeah...之後返左home做hw....>.<""返到home先知做個project無人幫我print野....我諗住o係附近d fd都無..之後我就係咁發晒脾氣...後尾亞k既哥哥話返大學幫我print....kiikikikiki~~



2007 年 10 月 7 日  星期日   晴天


SO HAPPY~~ 愉快 分類: 未分類

今日同K去左銅鑼灣....食左上海野...同埋周圍行街....又去左機鋪...真係愛上玩打架GAME...不過今日就差D玩打架GAME又嘈交....哈哈~~不過次次都係k就我...kakakaka~又夾左好多好多公仔.....最後....我o地去左睇電話....本來諗住之前唔見左電話....而家買返....點知亞k搶住比錢...話係紀念日的少少禮物...=.="我好鍾意呢部電話....唔係因為佢幾拀幾貴...而係一份好有意義既禮物...死啦..仲未諗到買咩禮物比佢...><"

 

之後返左我home...抖左陣...係咁同豬佬佬玩~~就落街食飯...同埋去買file...要做功課...頭都痛了~~