gege717
暱稱: 。。口者口厘diary。。
性別: 女
國家: 香港
地區: 黃大仙區
« March 2026 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
最新文章
好累呀今日
31號...
平安夜
放假
2007-12-21
文章分類
全部 (66)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
自訂欄位(一)
尚無任何內容
2007 年 10 月 3 日  星期三   晴天


2007-10-03 分類: 未分類

今日下午同kamen去食野....都幾開心....^^""同佢傾起好多野.....原來佢可以暗戀一個男仔7年...好野!!>.<""

放左學....同kamen一齊去天水圍...今日約左hung唱k...幾個月無見了....仲要o係西鐵站等佢....我一返去天水圍&元朗就好多好多回憶....因為以前同hung一齊果時成日都會o係呢d地方玩...我o地兩個去到唱住先...唱唱下豪仔都黎左~

因為今日電話無電...所以我要借hung個電話打比亞k....隔一陣就借...咁我個人又八卦...打完電話睇下佢部手機有咩特別野啦...一係唔睇....一睇就死....       我已經好耐好耐無send sms比佢...    但係佢部機果d儲存sms全部都係我既...包括曾經我都好深刻印象的一句.."我地分手啦"    仲有好多我以前食野...佢成日偷拍我既短片....=.=

唱唱下我叫waiter拿左兩個骰盅入黎同豪仔玩.....好搞笑架佢...10次有8次輸~~因為佢玩大話骰唔識講大話...

10點幾我o地走了...hung話佢屋企要搬...叫我上去執返自己野....上到去見到佢daddy...好耐無見了....之後我o地入左房執野...點知...我發現以前我d牙刷..杯杯....隱形眼鏡藥水...鏡...全部都係放返o係我平時果個位o既..我問佢點解我d野會仲o係度...我曾經發悔氣叫佢幫我掉晒佢的...之後佢話:"係呀..全部野都無掉過...."

我唔知係因為本來我係一個好感性既人....我見返呢d野....加埋佢講既某d野...我都幾感動....今次搬屋..也許係比個機會佢真係掉晒d野呢....

最尾我走了.我問自己太多太多問題了......



2007-10-03 開心 分類: 未分類

我要讀書半年.這個是事實。每日放4點...4點半要由油麻地到觀塘補習....已經跑到傻下傻下......今日都唔例外....近排sam哥仲要好唔聽話...次次等到我黎先肯做功課....我要1個半鐘同佢做晒功課同埋默好晒書......有病的..!!!而家日日去到車站等亞k收工都好累....一臉倦容....

亞k叫我唔好做補習....但我而家真係所有零用&食飯錢搭車錢都係用自己....屋企無比錢我....自己都唔想問屋企拿~~之後k話每個月定期比錢我.逼我辭工...我又唔肯....最後嘈大交=.="""

 



2007 年 9 月 29 日  星期六   晴天


2007-09-29 愉快 分類: 未分類

今日k放工同我去左荷李活食野....

我又唔舒服喇~~喉嚨痛...><""好想食煲仔飯....去左食階食野...點知亞k唔比食煲仔....好熱氣wor...之後我食左濛粉...食完仲捉左我去飲涼茶...=.=""之後我又捉返佢入機鋪打機...而家好鍾意玩打架game~~heheh~

返到home...dad,mum o係度食緊飯....之後mum仲 o係度笑亞k每次都幫我捐袋...我做晒衰人~~累到daddy都比mum鬧...鬧daddy廿幾年黎都唔幫佢揹袋...hahaha~之後同亞k玩uno......10點幾佢走了....我溫左陣書就訓覺...



2007 年 9 月 28 日  星期五   晴天


2007-09-28 開心 分類: 未分類

今日放左學之後同亞ping去左食野...咁o岩有兩個同班既男同學經過...之後ping話不如一齊去食啦...咁食完野之後我o地兩個去左行街....行左好多間都買唔到鞋....最後去左寵物街度行...見到好多狗狗....哈哈!!

最後去左新世紀廣場...因為亞ping o係pokka度做野...不過返6點...我o地入左去3聯睇書...原來佢又係好鍾意睇小說的......正!!!我o地以後可以調書睇了~~

 



2007 年 9 月 25 日  星期二   晴天


2007-09-25 開心 分類: 未分類

今日係中秋....唔駛返學...夜晚o係home食飯....之後亞k黎找我..坐左陣就落去樓下玩蠟燭...最後我o地玩煲蠟....玩到個管理員都鬧...之後我o地即走...hahaha~

好開心既一個中秋節........

明天傻小寶搭飛機去澳洲了......一路順風...^^"" take care!!



2007 年 9 月 20 日  星期四   晴天


2007-09-20 開心 分類: 未分類

今日夜晚嗌交了....

我真係好想問一個問題....

如果我問男仔.....一路落去會唔會剩係鍾意自己女朋友.....會唔會變呢..

點知亞k答我..."世事係無絕對.....係要睇當時情況......可能一個人本身已經同女朋友差唔多散...or佢女朋友唔多理佢的.....佢覺得而家識既一個仲適合呢.....如果你出去問到一個男仔係一世都愛一個女仔only...果個男仔一定呃你....."

同埋佢又問返我....如果我識到一個比佢對我好...比佢靚仔...比佢更適合我....我會唔會離開佢....??

我即刻o晒咀....因為我未搵到&我未遇過一個人性格同我咁襯..hahah   其實人係咪真係會咁架???

到最後我o地鬧交收場....佢話佢就係好似一個犯咁.....每次我諗到d野問佢...佢答唔到我心裡面果個答案....我就即刻綁起佢=.="

其實而家冷靜落黎諗返起.....  我自己都無可能肯定自己可以愛一個人一世......我而家遇到好的...我又驚佢變衰...如果我而家遇到衰的...我就更慘.....咁我即刻需要d乜呀=.=



2007 年 9 月 19 日  星期三   晴天


巴燒。 開心 分類: 未分類

today我又訓到成3點幾...慢慢起身睇電視....4點幾.....等亞k放工....就同佢出左尖咀.....so happy...每次o係海傍都好大感觸..我覺得坐o係海傍..可以見到呢個香港好大好大的^^"

之後去左海港城行街.....夜晚去左食巴西燒烤...雖然今次都唔係同佢第1次食了...

11點幾返到家.......累死了



2007 年 9 月 16 日  星期日   晴天


2007-09-16 愉快 分類: 未分類

呢d係都係亞k送比我既公仔~

 

呢隻係我隻狗......BB....佢既特性係.成日咬人!!=.=

 

呢隻就係豬佬佬了~~佢既特性係.....成日發少爺脾氣...鍾意打波波...=.="

 

 

今日終於可以同到佢o地影相..不過佢o地都係勁唔合作..當同豬佬佬影相既時候...我仲同佢講.."今日係開學禮呀...你要同d同學(公仔)一齊影相呀....你係班長...所以你要企中間.."媽咪都話我變態的....影完相我發現我把聲沙晒=.=""



2007-09-16 分類: 未分類

首先...Today係Ron生日..生日快樂~~^^""雖然今日無同你慶祝...希望黎緊一年you可以開開心心。>v<"

today去左葵芳行街.....so happy...葵涌廣場有好多奇形怪狀既野睇....呵呵

 

我想買個紙既兔仔燈籠呀!中秋節....希望會約返d好友聚聚舊~~



2007 年 9 月 10 日  星期一   晴天


。星期日。 分類: 未分類

今日一早出左旺角....之後同k去了新世紀美食廣場食野....再過了新之城打機...打打下我已經勁唔舒服....又是一個月最痛苦的日子...之後我o地去了買藥...食完都無用....比肚痛辛苦幾倍的痛...忍唔住要返屋企了....亞k送了我返home....我休息一下..一路同佢睇戇豆...一路玩uno....又真係無咁痛了....夜晚去左椰林閣食飯....

有時我真係好鬼憎自己...成日發埋晒d小姐脾氣...發完自己諗返下又後悔了....我給人家寵壞了。

 

呢幾日都好唔舒服呀......我真係好辛苦~~真係要唱返句..."我只想身體健康......."