gege717
暱稱: 。。口者口厘diary。。
性別: 女
國家: 香港
地區: 黃大仙區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
好累呀今日
31號...
平安夜
放假
2007-12-21
文章分類
全部 (66)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
自訂欄位(一)
尚無任何內容
2007 年 9 月 7 日  星期五   晴天


補領身份證 分類: 未分類

今日一早起身......去左補領身份證....唔駛一個鐘搞掂....我以後唔敢再咁唔小心....我以後唔敢隨便將個銀包亂放....今次罰了3百多元....我覺得自己好抵死~!今次不是折磨自己...是折磨亞k...佢比左一千元我..彌補了我的損失.....=.="



2007 年 9 月 6 日  星期四   晴天


2007-09-06 分類: 未分類

今日夜晚同屋企人去左九龍城食壽司....金水壽司...其實係因為Mum近日o係佢果d dancing party度抽中了$200現金劵...不過家姐無去...個衰人話要o係屋企睇電視訓覺=.=""

叫了很多food....最後埋單$266...都係比左$66架~~3個人...勁抵!!

臨走時去了狗店....同dad..mum一齊揀野食比豬佬佬食...同埋買條新狗帶比佢威下...咁又唔見$200幾=.=""真係做狗好過做人...

隻狗愈黎愈老了....有時諗返起買佢果日....周身病痛....日日要帶佢去覆診..養一隻狗同養一個人一樣...要負出好多好多...呢幾年....無論我經歷開心與唔開心的...都有佢在家陪伴我....原來我o地已經經歷了很多很多~~我現在只祈求牠身體健康~^^""



2007 年 8 月 31 日  星期五   晴天


長洲之旅 開心 分類: 未分類

今日朝早9點左右去左黃大仙中心果間大家樂食野....一入到去..亞k已經買好晒早餐...好野...又有得食牛扒...蛋蛋...蘿蔔糕...蕃茄通粉......食野我最叻....好快食晒.....之後返屋企....我要執野....無幾耐出發lu~我o地搭mtr去中環..點知去到要行好耐先去到瑪頭...仲行錯路tim....終於搵到碼頭...但係去到架船o岩o岩開左∼∼我o地唯有坐o係度一路玩鋤d..一路等...等左成半個鐘..><”船程about一個鐘左右就到左長洲...嘩..有幾年無黎過lu...first..我o地之前check過好味既野一定試左先啦..有一間野食魚蛋粉的..不過果度d魚蛋同墨丸都好出名..full晒人tim...我o地試完都覺得好好味呀∼之後出左去...我o地入去d飾物店睇野∼∼不過無咩睇o岩...好多都係賣果d”平安包包”...之後我o地諗住睇下d渡假屋幾錢..因為仲係假期...如果貴就唔租啦..玩到夜晚走人∼∼點知...有一間$160...不過o係東堤..初初我見到都有d驚...東堤..好多xx架=.=””之後亞k話未聽過..正死蠢!!不過最後我o地都租左∼∼入到去...我仲周圍望..我諗起個入口好多死人入過黎諗住自殽架=.=””我o地係對正門口既第1間...我o地返到去執好d野就出左去supermarket買野飲..買零食..之後仲買左d沙灘褲子..毛巾.etc..之後我o地放低d錢就衝左落去沙灘玩..陽光與海灘.so good∼∼*

玩到6點幾...我o地上返去沖身同睇電視...等食飯...今晚我o地去左食海鮮..呢度d海鮮真係好平∼∼食晒魚..賴尿蝦..蟹..加埋飯..湯..甜品都係百幾蚊..呵呵呵!!

食完周圍行...之後返左去睇電視...夜少少再落去食街邊檔..kakakak∼

最好笑既係..我成晚都訓唔夠10分鐘又起身...不斷咁望下周圍...睇下有無鬼鬼出現...零晨5點幾我又拍醒亞k叫佢拿d野比我飲....7點幾我又話要去toilet..不過我驚鬼..我驚一打開門見到..=.=””

10點鐘左右我o地醒了....之後出左去茶樓食野...之後返去執返d野交房..我o地就租左單車..踩左去張保仔洞..點知真係好熱...玩左差唔多2個鐘我o地已經好熱...決定交車...去搵野食..又食了海鮮...最後去買d紀念品就搭船走了....

 

去長洲真係幾抵...^^特別想念醬爆丸申燒同墨丸..仲有抵食既海鮮””下次會再去∼∼



2007 年 8 月 21 日  星期二   晴天


好耐無寫日記喇~ 愉快 分類: 未分類

點解咁耐唔窯日記..因為呢排都決定左一個幾重要既決定...不過到事成後先至o係度發表....

前幾日....終於整了一個朱古力cake....好大個...食唔晒呀^^""其實呢個只係一個預習o者....因為我之後要整一個生日蛋糕~because將近亞k生日了~~~呵呵呵呵~~不過第1次都整得唔錯...睇黎我都唔係一個白痴啦~~~kikikikikiki~不過我去citysuper買果d材料..買左成200幾蚊....仲貴過買一 個cake...不過我唔係至在好唔好食..而係總算係我人生第1個cake~!再者...我又o係levi's買左件新衫比佢...仲有自己做左一本簿比佢...內裡寫左好多好多野~~又有好多好多相相....有心思有心思~~呵呵呵呵!!

today eat煲仔飯~~~so good~!



2007 年 8 月 5 日  星期日   晴天


2007-08-05 開心 分類: 未分類

今日出左旺角..睇左<不能說的秘密>..好睇呀^^""

夜晚去了打邊爐....好開心^^""



2007 年 8 月 4 日  星期六   晴天


2007-08-04 分類: 未分類

今日又放假lu~~由星期3開始...返新工....話就話人工比而家補習多4倍....一路以黎...屋企人都成日話我點解唔出去做野..剩係幫人補習...但我成日都覺得...我咁細個....屋企養我係應該的~但做人有d責任感好d....呢半年黎...無一個人明白我....剩係有人話我大食懶...唔返工o係屋企受盡閒言閒語...其他人係唔會知道我既壓力的....而家又搵得少...補習一路只搵到2千左右...點比佢o地...我曾經試過出街連買少少野食都想慳....一支幾蚊既水既錢...我都想儲起!!但唔會有人明白我....佢o地只知道我搵唔到錢...但佢o地唔會記得我十六,七歲果時..會完考就出去搵錢....       算啦~~呢半年黎...邊個對我好....邊個o係背後話我點點點懶..點點點唔搵錢...我全部記得...你話我記仇都好~~我自己親家姐都同外人講我唔比家用屋企.....你話死唔死><"我無嬲佢...佢好威...佢返兩份工.....到今日...我賺既錢多過佢....我都唔會去串返佢..但我記得佢當日所講既一切~~

今日係星期六......去左亞k屋企附近行...同佢去左睇人o地玩冒險樂園...之後去左食車仔麵....食完行左陣上左佢home....我o地o係房開住冷氣玩層層疊......之後再玩鋤2....玩玩下....我o地停左...o係度傾解....傾到某d野...我就係咁喊...仲要喊得勁淒涼...之後佢不但無安慰我...仲要自己o係度講笑....佢話係特登唔安慰我...通常愈安慰就愈喊得大聲....唔理就一陣無事..佢話比部nds我玩同埋比lemon tea我飲..我就唔記得左喊lu....我o地仲o係電腦睇蠟筆小生....笑死我!!之後佢daddy返....同佢打左招呼就繼續睇....之後就落街打機.....好想學識打高達..次次亞k打...我都超悶....等佢!!!我認為打高達唔係一定男仔一定做到既事囉~~我覺得女仔坐o係度打高達好型....^^"(幻想中....=.="")

之後去左餐廳食飯....食完飯走了~~



2007 年 7 月 29 日  星期日   晴天


2007-07-29 開心 分類: 未分類

好開心得到隻地鐵hello kitty公仔~~^^

一個人過於自負....自尊心重...太愛,太保護自己.原來會令身邊既人好辛苦的!!

 



2007 年 7 月 28 日  星期六   晴天


豬佬佬要打針lu 愉快 分類: 未分類

今日12點幾比亞k嘈醒了~~因為今日約左3點半豬佬佬打針...之後我慢慢睇下書...2點零鐘...亞k o係樓下等我o地...當我帶豬佬佬走既時候....bb嘈得好厲害~好似驚死我o地以後唔返去咁....之後我o地一齊搭的士去打針....上到車~~豬豬唔肯自己坐...我睇佢個樣...一定好緊張的!=.=""佢係咁坐住亞k隻大脾...一路望出街...呢個情景真係搞笑...因為佢知佢坐o係我隻腳度我會話好痛...之後推開佢...佢知亞k錫佢...成日都嗲佢....落左車....去入去獸醫診所....醫生又比d水亞豬飲...無幾耐就幫佢探patpat....我o地仲係咁笑佢tim...最後幫佢打針...咁就駛左$270=.="""醫生仲話要幫佢絕育....又話臨老會有咩病咩病咁....唉!!做一隻狗已經慘...仲要比人淹埋...真係可憐!亞k好衰...仲要話.."唉!!如果男仔無左呢d咁既能力..咁就無晒意義"....之後我仲要笑住話...要個獸醫幫亞k淹埋...hahahha~之後我o地送豬佬柄返歸....唉!!抱完佢真係成身痛....

之後我同k去左又一城...我o地去睇d人溜冰呀嗎....其實我o地係去睇d蝦碌鏡頭....我o地留意到一個男仔成日跌....之後我o地不斷注意住佢...佢一跌我o地兩個就即刻笑到碌地....好白痴!!之後亞k仲話拿部電話出黎影低佢既醜怪野~hahaha~賤格!!

之後到處shopping~~最後食了美味的晚餐~!!

 



2007 年 7 月 27 日  星期五   晴天


2007-07-27 開心 分類: 未分類

今日訓到成4點幾先醒....之後出左去library...我好鍾意自己一個人去圖書館借書....不過每次我都唔會坐o係果度慢慢睇..我借完即走..返到屋企慢慢睇....點知返到去..mum話今晚要出去同人o地食飯+dance....爸爸自己落街食....家姐返馬會....woo...又係得返我一個=.=""

6點幾...亞k黎左陪我食飯....不過佢一黎到..佢有佢睇電視同報紙....我有我睇小說....因為今日租左成10本書~~好happy~~亞k連張圖書証都比埋我...hehehheh~^^"之後7點幾..佢叫我去煮飯...我about煮左15分鐘就話食得...hahah~因為我整左d......=.=""我唔好意思講tim.....我剩係煎左魚...整左餃子....同埋切雞半隻(外賣)....一早煲左飯....食完飯仲有湯飲..hahaha....之後我o地就乖乖地坐o係度睇電視....

9點幾佢走了~~我繼續睇書....

11點幾屋企人返....12點幾睇妙手人心~~hahaha~!

 

今日睇傑個blog....見到李牧童d書...hahaha諗返起我之前都買過幾本書...唔知傑而家係咪都有睇佢d書呢....特別果本..<是怕寂寞...還是愛我>....係一本散文黎的....我記得第一個故事最好睇....配合書名....d野都講得好o岩~!^^""



2007 年 7 月 20 日  星期五   晴天


2007-07-20 分類: 未分類

今天不用補習.....訓到4點幾...真係好好訓..梗係啦..我夜晚成3-4點先訓=.=""

之後就食下午茶....then勁玩nds...睇小說

今日無特別事.....只係得我一個o係屋企....咩都無食~~**

 

 

關心妍 - 如何離開你

 

天天都跟你過   今天卻要靜坐
在思考怎可像最初   忘記最初新相識過會如何
那些經過性格注定再經過

終於不想見我    本應我要道賀
在世上情人如此多
明白執迷沒結果    感情埋掉賬單要離坐

*並沒天規必須愛我   並沒有錯
然而低估分手淚未能流那苦楚
可幸我  還是我
假若眼見灼傷到面前    便撲火

*如何離開你  放浪遠飛
誰人談起你  種種是非
當作陌生者別管你  共渡過風景多美
過兩三年始終都敢上機

如能離開你  有日轉曦
若重遇你    是什麼世紀
其時伴侶想像跟你悴沒法相比
求能後悔當初過份頑固
怎麼會迷戀你

完全離開你  我未致死
日後若講你  如神話說起
才能做到拋下心理石塊換到生機
其時或會真的豁達無比
抖膽再回憶你