今日朝早9點左右去左黃大仙中心果間大家樂食野....一入到去..亞k已經買好晒早餐...好野...又有得食牛扒...蛋蛋...蘿蔔糕...蕃茄通粉......食野我最叻....好快食晒.....之後返屋企....我要執野....無幾耐出發lu~我o地搭mtr去中環..點知去到要行好耐先去到瑪頭...仲行錯路tim....終於搵到碼頭...但係去到架船o岩o岩開左∼∼我o地唯有坐o係度一路玩鋤d..一路等...等左成半個鐘..><”船程about一個鐘左右就到左長洲...嘩..有幾年無黎過lu...first..我o地之前check過好味既野一定試左先啦..有一間野食魚蛋粉的..不過果度d魚蛋同墨丸都好出名..full晒人tim...我o地試完都覺得好好味呀∼之後出左去...我o地入去d飾物店睇野∼∼不過無咩睇o岩...好多都係賣果d”平安包包”...之後我o地諗住睇下d渡假屋幾錢..因為仲係假期...如果貴就唔租啦..玩到夜晚走人∼∼點知...有一間$160...不過o係東堤..初初我見到都有d驚...東堤..好多xx架=.=””之後亞k話未聽過..正死蠢!!不過最後我o地都租左∼∼入到去...我仲周圍望..我諗起個入口好多死人入過黎諗住自殽架=.=””我o地係對正門口既第1間...我o地返到去執好d野就出左去supermarket買野飲..買零食..之後仲買左d沙灘褲子..毛巾.etc..之後我o地放低d錢就衝左落去沙灘玩..陽光與海灘.so good∼∼*
玩到6點幾...我o地上返去沖身同睇電視...等食飯...今晚我o地去左食海鮮..呢度d海鮮真係好平∼∼食晒魚..賴尿蝦..蟹..加埋飯..湯..甜品都係百幾蚊..呵呵呵!!
食完周圍行...之後返左去睇電視...夜少少再落去食街邊檔..kakakak∼
最好笑既係..我成晚都訓唔夠10分鐘又起身...不斷咁望下周圍...睇下有無鬼鬼出現...零晨5點幾我又拍醒亞k叫佢拿d野比我飲....7點幾我又話要去toilet..不過我驚鬼..我驚一打開門見到..=.=””
10點鐘左右我o地醒了....之後出左去茶樓食野...之後返去執返d野交房..我o地就租左單車..踩左去張保仔洞..點知真係好熱...玩左差唔多2個鐘我o地已經好熱...決定交車...去搵野食..又食了海鮮...最後去買d紀念品就搭船走了....
去長洲真係幾抵...^^特別想念醬爆丸申燒同墨丸..仲有抵食既海鮮””下次會再去∼∼ |