
我問你.../- 3 -\這是什麼來的?
唔開心係時候要過去~
影左好多相ar~天空呢...諗起好多野
 
 

離別,其實就是等待的開始
 
我最鐘意呢一張~其實仲有好多冇post出黎
 
>333<好開心ar~今日交收刨冰機lu~
= ="同賣家溝通路既方向出左少少問題用左唔小時間去平息
-口-"不過驚覺冇糖漿bo!!點好呢?於是同老婆諗計...我就係度搗蛋XD...
<--呢個就係刨冰機~= ="仲有日文說明書
唔知落咩加落刨冰度..所以咩都試下
 
但加左朱古力粉味道真係....囧!!所以等佢溶左我放左D早餐粟米片一齊食~味道ok ga!
尋日老哥既女朋友俾左呢個我
我一眼就睇得出係棉花糖=3=+當然...因為我係潮藝芳果時阿sir去台灣旅行買左呢個手信俾我地食
而另外老哥既女朋友仲俾左呢個我食
呵!!唔好睇佢係◎◎咁既樣!呢個個味道好好食ga!!!(眾人臉佈黑線)
****************************************************************
-__-電腦,唔睇人IP la,冇心情
概然你知道左既話,我就趴街算lu
有冇講大話果D就自己知
今日唔知邊位竟然加左我MSN...但果時俾老哥既女朋友用緊...好無奈咁冇問係邊位
聽日我又去見工la,係藍鯨既職員介紹ga...係唔係好出奇呢?
正所謂我既生活圈子又真係一個謎....去到邊都好似會有野發生?
-__-唔知係唔係近日睇得咩咩多竟然想搵個◎○●...
不過..冇可能有ga la,果個一定係外星人
唔係既話就叫果條友去死la(我踩)
仲有....今日係鴨子既生日!!
>3<鴨子生日快樂~~!!!

zel既賀文我聽日先睇....
|