cursorshelp
★*。\(-W-) K's Dairy - Phantom 。o*★
*。.=3=KK平日無聊的創作,鎖碎的小事,這一點一點滴都會記在這裡.。*☆
這裡存在永不會消磨的夢想,存在堅信能守護夢想至死的人

**"(‘┏_┓’)我不害怕 不論是怎樣的明天 都要做夢★
ghostwithkk
暱稱: ●o*白兔王子*o●
性別: 女
國家: 香港
地區: 沙田區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
心情起伏很大的一天
惡魔的輕聲細語
快樂嗎?
Alice Nine ASIA TOUR...
希望の学と絶園の 望 高...
文章分類
全部 (969)
アルス九號.ヾ(≧Д≦)ノ♥ (11)
㊟K子推讚之物*㊣(ノ◎_◎)+ (23)
KK的奇幻特想(>┏_┓<) (10)
K生活自拍ヾ( ´ー`) (28)
LM.C ☆ヾ (。ゝω◢。)ノ★ (2)
日記∼( ̄▽ ̄∼) (692)
不知名物體(´┏_┓`*) (173)
無聊小作(´┏┓`) (44)
壁|_┓`●)無聊畫作 (44)
未分類 (6)
PIXIV
https://www.pixiv.net/member.php?id=2160875
K'III
RSS 訂閱
RSS Feed
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
2008 年 6 月 9 日  星期一   晴天


>m<我要糖漿...某:腦漿?(眾毆) 分類: K生活自拍ヾ( ´ー`)


我問你.../- 3 -\這是什麼來的?

唔開心係時候要過去~

影左好多相ar~天空呢...諗起好多野




離別,其實就是等待的開始

我最鐘意呢一張~其實仲有好多冇post出黎


>333<好開心ar~今日交收刨冰機lu~

=  ="同賣家溝通路既方向出左少少問題用左唔小時間去平息

-口-"不過驚覺冇糖漿bo!!點好呢?於是同老婆諗計...我就係度搗蛋XD...

<--呢個就係刨冰機~= ="仲有日文說明書

唔知落咩加落刨冰度..所以咩都試下

但加左朱古力粉味道真係....囧!!所以等佢溶左我放左D早餐粟米片一齊食~味道ok ga!

尋日老哥既女朋友俾左呢個我

我一眼就睇得出係棉花糖=3=+當然...因為我係潮藝芳果時阿sir去台灣旅行買左呢個手信俾我地食

而另外老哥既女朋友仲俾左呢個我食

呵!!唔好睇佢係◎◎咁既樣!呢個個味道好好食ga!!!(眾人臉佈黑線)

****************************************************************

-__-電腦,唔睇人IP la,冇心情

概然你知道左既話,我就趴街算lu

有冇講大話果D就自己知

今日唔知邊位竟然加左我MSN...但果時俾老哥既女朋友用緊...好無奈咁冇問係邊位

聽日我又去見工la,係藍鯨既職員介紹ga...係唔係好出奇呢?

正所謂我既生活圈子又真係一個謎....去到邊都好似會有野發生?


-__-唔知係唔係近日睇得咩咩多竟然想搵個◎○●...

不過..冇可能有ga la,果個一定係外星人

唔係既話就叫果條友去死la(我踩)

仲有....今日係鴨子既生日!!

>3<鴨子生日快樂~~!!!


zel既賀文我聽日先睇....

 






訪客留言 (返回 ghostwithkk 的日誌)


yuki 於 2008-06-10 04:43 PM 發表:
原來果個人就係你-口-"..我都搵得你耐啦
你ge生活真係精彩>3想知道我係邊個嗎?自己估啦-w-(ps:你朋友的朋友)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

- 3 -"唔知你係邊位bo.........
我想知你係邊個...咩搵得我耐?
你做咩搵我...(汗)
 
我唔記得有朋友既朋友叫yuki...
朋友個妹就有個叫yuki,其他既我就真係唔知..
Posted at 2008-06-10 08:58 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



FUN 於 2008-06-10 03:17 PM 發表:
k>3這幾天老是在下雨~你有外出嗎?~~~=)
下次再來探望你哦~嘻嘻~我的日記有連結你的~不介意嗎?~~呵呵
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

有ar~我當然有出街la!
0 3 0"你日記有連結我我知道左好耐....
我都有連結你ga~
Posted at 2008-06-10 08:46 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



ch_qqcoco 於 2008-06-10 02:03 PM 發表:
老婆生日了(我打了這句多少次?!)
cm
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

XP~哈哈,我知
你一定打左好多次
Posted at 2008-06-10 09:00 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]