今日又上日文班la...經過今日我諗我唔會再上ga la
1)佢教果D野又唔寫埋羅馬音,所以讀果時跟唔上
2)車貴貴,不如我去買本書自學la...
感覺上完第一堂學左50音就已經夠la...
886..唔知幾時會再黎呢
好開心ar!!上次係電車係咁指滋滋同魚魚都見唔到
今次你地見到啦?XDDDD好鐘意ar~~牛奶盒ar!!vvvvvv(如果可以搬返屋企就好la~>3333<)
 
 
 
 
 
 
 
有冇人知道呢隻係咩生物?
 
我同滋滋搭電車到左一個我地完全唔識既地方---跑馬地
 
 
 
 
= ="賽馬會...
見到跑馬地冇咩野行,係果度有勁多人有養狗
隻隻係街度經過都好得意\(>w<)/
經過賽會我突然我feel到有種涼氣,而且感覺好陰...我就左望右望
點知就目到對面馬路有一個好似原姑森林既地方,望入去見到有類似豪宅既屋
見到勁多植物之類,開初一望以為係墳場....我見冇咩野我就同滋滋繼續行
點知.......我見到D野勁興奮,手指一指
K:「滋滋你望下!果度有勁大個仙人掌ar!!」
滋滋一望,冇答我,我無故又心寒一陣,而且有D唔舒服,不安
我好奇怪,就望多一下所謂既仙人掌...點知我發見!!我指緊既係墓碑!!
原來我之前冇feel錯!!真係墳場!!我即拖滋滋話快d走....
之前行下下行下我地就到左銅羅灣...- 3 -
 

 
 
 
 
第一次搭灣既電梯覺得好得意
|