
今日係學校既聖誕聯歡會!
我地係天才表演到攞左個亞軍! !~~黃飛鴻的第一個聖誕~~
旁白:呀哥~~賢
黃飛鴻:盛仔
奸人堅:鶱仔~~一d都唔似奸人
西瓜刨:側田~~王俊義
呀歡:pizza
我負責 .~~叮噹叮,叮噹叮................~~
趙老師真係好好人呀!!
佢叫左兩個pizza同埋KFC比我地6A班呀!!
仲食左......葡撻,魚蛋,雞蛋......仲有飲可樂.
好好食!!
抽獎時間~~抽左本薄,但係同左瑩瑩換,攞左個餐具!!~~陳仲賢+~~
趙老師d大獎,我都有一份.就係一個吊飾!!Minnie Mouse泥+!!令令!! 好鐘意呀!!
返到屋企都飽飽lo!!好夜先食飯!!
今日勁開心!!好滿足呀!!


|