今日係係小學生涯入面最後一次旅行.有d唔寫得+!!所以都好想
.
今日既行程:
9:00a.m返到學校集合.好想訓呀!!
9:30a.m終於出發啦!!
我同斯斯一齊坐!!我地係到傾計.
好快就到啦!!去到就解散lo!!
首先,我地打羽毛球.
好熱呀!!
跟著,去涼渟散熱!!
坐左一陣舒服晒!!
又係集體遊戲既時間啦!!
好悶呀!!不過贏左!!
跟左葉sir去行自然教育徑呀!!
又係好鬼悶+!!
仲行到好tird!!
行完之後,就同瑩瑩,健仔,賢,蔚,海,澧一齊玩麻鷹捉雞仔,打羽毛球,捉依因...........好玩呀!!
好high呀!!
唔知點解今日既時間過得好快.
今年我想過得慢d,
同d同學培養多d感情.
今日真係玩得好開心呀!!
不過下年就唔可以同喱班同學一齊去旅行啦!!
好啦!!唔打啦!!下次再打啦!!