今日一早就起左身啦!!~~要返補習社~~
今日係 Miss Wan 既生日!!
我送左張好細既生日卡比佢!!
仲同佢講 !
佢好開心,問我點記得~~我都唔舍點答佢,所以笑下就算!!
希望佢日日都咁開心,幸福,快樂!!
唉!!佢真係咁多年都無變呀!!唉!!
我妻係無佢扶呀!!
令一個佢:
唔係幾想同佢玩!!唔知呀!!有時同佢色真係有d唔開心+!!
但係今年係最後一年的小學生涯,唔係幾想咁!!依家15/16!!
大家有無d意見比下我呀??
我想快d落決定呀!!
攞人幫下我啦!!help me!!
好啦,唔講啦!!886!!
|