|
╳×°||有人說,,被愛是幸福的﹢°∴+°
_▂`*我想念你的同時,,你也會想我麼□×!||!|!||!!
今日係正式返學既LAST DAY.....好唔捨得AR ><"
K LAW琴日冇返學...唔係唔舒服,,而係......"
中文堂..........派LISTENING....僅僅合格,, 31/60 XDD"大步跨過AR....ORAL幾好AR * 23/30,,HAPI,,THZ MISS LAM,,
TO MISS LAM::放暑假我會俾心機溫書GA!! 都會掛住你添....THZZZZZZ!!>3<"
IVAN唱歌,,(如果唔係有人SAy,,我REALLY唔記得左...]])[[[幾]]]好聽ar xdd"........好感動.......1C最後一次齊心,,
我們一起玩,,一起笑,,一起被老師罵....每節片段雖然很平凡,,但足以令我難忘,,
GEOG,,唉......勁差....有一個部份1分都冇.....算la....合格就算 >-<"
MISS LEE又要走LA......係PYC教書,,真係咁辛苦GA??! 我會SEND E-MAIL俾佢既!! 多謝你教我地AR``
MATHS.........睇成績表分,,算......
MISS HO::多謝你ALWAYS鼓勵我地AR,, F.2....我會努力GA,, THZZZZZZ><"
IS.......MR NG REALLY好恐佈....嚇死我lor=]]無情情啤住我...." 實驗試9/10 AR~HAPI!!
我知道...天下無不散之筳席.....
但我相信.......就算我們分隔異[[班]],,
1C的精神 永遠不會熄滅,,
1C@PYC,, is the best!!!
o *[好朋友*我們’’友情不變〕..
想挽留你......
可惜身體不爭氣.....
對不起,, (對你..亦對自己說...)
放左學同KRISTIE,,STEPHANIE,,JOYCE,,HELEN,,KITTY過去新城市食野......JOYCE話去GREEN BOX食K LUNCH,,BUT果時係HAPI HOUR,,一個人都勁EXPERSIVE.....THEN走左過去西田果間...諗住食$38既自助餐,,點知冇左....KITTY趕時間補習...要快,,又走返去KFC XDD" 好[[熱氣]],,我知...BUT冇計 * STEPHANIE唔小心整左D牛油係條裙度,,要過去TOLIET整....收到梓炘PHONE CALL....原來佢係隔幾張TABLE......." 食完野行左一陣,,
`"|假裝不[在意●*誰知,,在意得很+]*
____我的心°°只有×你在""▋[[[ 無論你喜歡誰﹏請你記住]_*留下給我這""位置
`"[[ 對你好`無人*稀罕[我]好``無人,,欣賞[我]好*

|