2007 年 3 月 3 日 星期六
2007-03-03
好耐都無打..因為唔多得閒! 今日去左睇電話..我係鍾意果部牙麻!做乜要揀其他!?:[*!
琴晚去左睇{鬼差},,其實都唔係好恐怖..不過睇到好似玩過山車咁!嗌破喉嚨:] 有人發姣好明顯囉..! fUCK:x} 之後去左食味千..好撚嬲-00-* 死8公..唔去咪唔去!我洗你陪?!你慳D NA!唔洗指意我會同你出街!哼!
2007 年 2 月 26 日 星期一
無錯!
好耐無打..因為返左大陸''識左牙勁!哈哈xdd:] 我講過,,我暑假一定返黎搵你既!等我!:} 返大陸好開心牙..有得放煙花..!好開心..好好玩!我泱定下次帶埋大明返去!哈=p;; 今個新年超窮'無謂提!!..`喂牙大佬..d人無病牙麻..電返直個頭係細個左姐..有罪嫁?!我本來就係得13歲嫁咋麻!有咩問題先??!!真係好笑..牙立仲以為我中四囉唔該!咪玩na!我宜家好唔鍾意楊家彥啦!點解搞到趙穎兒咁喎,,.,點可以要趙穎兒講{sorry}嫁!好唔應該囉,,你大晒牙!?你收啦唔該!做乜要趙穎兒講對唔住喎!?佢又無錯!賤格:[ 呢排學識左好多野..因為睇書書:] 我知道....哈!都係算啦!唔講你知!
2007 年 2 月 13 日 星期二
黑仔爆''
今日超唔知想點囉,,琴晚同bluebi整朱古力同埋整蛋糕比CAZY'' 好夜先返到屋企''11點幾好鬼肚餓,,食完先訓''個死人BLUEBI..3點鍾打黎囉呂9該..我都唔知佢同我講左D咩,,哈哈XDD:] 今朝唔鬼記得要返學..7點2先起身-M-'' 即刻沖返樓搵牙MAN..又係要打的囉!哈..今日..FONIA令到我好痛苦''LUNCH我地去左食吉野家..一上的士..我唔小心介親自己..流血''之後攞錢去比錢又夾親手指-/\-'' 之後仲衰..FONIA係我落緊2果陣啪埋對門囉唔該...想謀殺咩大佬!? 鳴哇哇..好好好痛! PRIZE GIVING CEREMONY 超悶..!哎`放左學又同AMANDA去買野整朱古力..好煩牙!之後去整蛋糕比MS. STOVER..我親愛的MS STOVER要走NA''鳴哇哇..我地要搞好今次既 FAREWELL MEETING嫁!加油!