2007 年 2 月 10 日 星期六
2007-02-10
前幾日去左聖德肋撤照X-光..宜定無乜事LU!:] 就黎攞成績表NA..好緊張牙!,,哈哈XDD:!*
情人節就黎到NA'' 都唔知點算`!?唔想同所講的情人過..因為只想要他'
*終於做了這個決定別人怎麼說我不理 只要你也一樣的肯定 我願意天涯海角都隨你去 我知道一切不容易 我的心一直溫習說服自己 最怕你忽然說要放棄* #愛真的需要勇氣來面對流言蜚語 只要你一個眼神肯定 我的愛就有意義 我們都需要勇氣去相信會在一起 人潮擁擠我能感覺你 放在我手心裡 你的真心# REPEAT*# 如果我的堅強任性會不小心傷害了你 你能不能溫柔提醒 我雖然心太急更害怕錯過你 REPEAT#
2007 年 2 月 6 日 星期二
好開心牙!":]
趙穎兒生日大快樂:]
今日..好開心好開心:] 趙穎兒又大一歲NA!*!
2007 年 1 月 27 日 星期六
:]
今日第2次去睇鐵打...雖然好似無琴日咁痛...但係都係好痛!:[ 哎,..要介口囉..話咩:酸辣唔食得..胵鴨牛唔食得..煎炸又唔食得!..好似乜都唔食得咁囉唔該牙!!*呢排改做尼姑...食自己啦我!''今次唔洗拔罐,.,哈哈xDD:} 家姐仲話買{樂天熊仔餅*}比我..好開心牙!事實證明左..我係1個容易滿足既小朋友!:]