今日d堂都唔洗講咁多野=.= 一個字,悶牙
不過第5堂普通話果陣都幾好玩,串死個張仔(老師)
哈哈,技安超好波=.=串到佢阿媽都唔認得
肥波林尾香,大大聲爆左粗=.=哈哈,型牙
o,最後maths堂lu,頭果堂就好悶咁上堂,計下野咁
跟住後果堂上多陣就開左一個好少好少既party仔,跟住抽下禮物咁
放學lu,哈哈,返埋聽日聯歡會就放假啦,yaya
係wor,仲有一樣野,放學去左禮堂聽埋歌先走,kaka,唔錯唔錯
完,,,聖誕快樂
好開心,今日又可以同大家分享我今日既事(扮野架ja)
今日,同腳梓,歐佬,我2個fd,仲有實哥,6條木咀飛去大尾
跟住去到,上埋壩,嘩,腳梓利害囉腳梓,就係一粒釘
一粒釘就ko左腳梓架車既前太,腳梓連忙去單車鋪修理車車
終於都大功告成,跟住又去多次堤壩=.=就返去lu
返去果陣又話去吐公碼頭,跟住又踩去碼頭,買左包媽咪面食
食完再踩多陣,就各自各回家lu,咁就又一日
完,,,