今日,唔洗早會,上課室上班主任堂,呆下呆下,就20分鐘,跟住上電腦堂(又做作業又咩)
做到小息落唔到去食野,跟住上美勞堂lu,正牙,老師冇返,睇戲牙,哈哈(正)..
第2個小息到,拿拿聲去食燒賣,因為第一個小息冇食,所以第2個小息食左成2袋,食飽飽上去lu,
又係好正,英文入禮堂牙,聽歌牙,正牙(又係我傻佬痴線既時候)..lunch lu,同肥仔祥仔歐佬4個去
7仔買野食,食完返到學校,冇咩野做,去左打波,哈哈,成班友仔搶波打,跟住我射左幾球終於都入左球3分波
(開心死=.=),唉,又係要上埋個中文堂先放學,為有慢慢呆啦>< 鈴..夠鐘啦,放學
聽人講話今日有歌聽,點知...原來係星期一,激死=.=成班係到白等,係時候回家lu
同ben哥慢慢行番去,咁就又一日! 呀,仲有牙,今日同niki佢地寫信=.=,原來幾好玩架wor@@
完,,, |