哈哈,無奈既笑牙,點解??
一個字,悶牙
今日早會企左30分鐘,多左成10分鐘,企都頂得順,仲要d風吹過黎果下先慘
終於都上課室啦,牙sir到lu,maths堂開始,上堂既時候,可以話計又傾唔到,野又冇
野做wor,唉,又係一個字,悶牙,想訓想訓既時候,就小息啦,落左去食左袋燒賣,跟住就上
番去上英文堂lu,上英文唔洗講(盲字都唔識多個),跟住...(過多2堂)就lunch,
陪肥仔買完腸粉同佢一齊返學校食野,我就是但買碗(面)算啦,食飽飽lu,緊係上去課室聽歌
啦,聽到咁上下,就打鐘lu,上埋最後既中文堂就放學啦\./ 鈴..放學,咁就悶下悶下
上左成日堂lu,係時候返家 (回到家裹)換完衫,就睇下電視傾下計,跟住睇下睇下,訓鬼
左,訓醒左一起身,發覺自己頭暈暈下,唔太舒服咁,跟住就照打機,食飯lu,唔知點解近日好
胃口,食左3碗飯,跟住食完冇咩野做,就開左依個日記=.=
完,,,
|