今日我去左機場.........想見妳.
我唔知妳搭邊一班機,唔知邊間航空公司,唔知妳會喺邊個閘口入.....
我睇晒所有去東京,大板,福岡,札幌,名古屋,鹿兒島嘅航機.
喺離境大堂行黎行去....北面閘口等吓,南面閘口又等吓...
我覺得好攰,但我諗到妳喺醫院偷走出黎等我....我點攰都唔算係咩!
直到下午五點最後一班去日本嘅飛機飛走.....我都見唔到妳! 究竟妳搭左邊班機???
妳一定要返黎! 一定要平平安安,健健康康咁返黎! 妳一定會無事!!