今日都係好悶呀.......都唔知有咩可以做,,,,但係我好似有d唔開心咁!!可能係因為呢個暑假就快完啦..........唔知係咪因為好奈都冇返過學啦......好唔慣呀......但係點都要返ga啦.....但係而家我覺得自己多左一樣興趣,就係睇about愛情既書,,,,雖然我本來對書一d興趣都冇,,,因為好無聊,,而且一睇就會sleep,,好似食安眠藥咁,,,但係我而家竟然有所改變,,,,我鐘意左睇書,,當然唔係所有書.......但係我覺得咁都算係多左一樣興趣,,唔洗always對住部television煲碟.......所以我諗住,,星期2同朱妹去元朗shopping個時去買一本書,,,人生身一次咁認真,,,,我心水想買既書係我最服既惡魔在身邊.......好其待呀!!!
|