真係痴綫!!yesterday係屋企都竟然可以唔記得寫日記,,,唔知會唔會係因為太過無聊,,,,冇咩值得寫,,,所以~唔記得左呢??但係我諗今晚一定訓唔著,,,因為聽日就返大陸啦!!勁excited呀..........開心到唔知點形容,,,,即係話聽日可以shopping啦......[[[''wake.....好好開心,,,,好奈都冇shopping啦,,,仲可以返大陸同郎郎佢地玩,,,,唔洗日日都咁Q悶!我諗今次返大陸我最想BRING同一定要BRING既係<<惡魔在身邊>>啦,,,,咁正...點可以唔同人地SHARE呢???唉.....總之係好好開心啦....開心到唔知點形容,,,好想聽日快D到呀.....
|