又隔左兩日冇玩電腦啦!電腦仲未Make好,,冇左電腦既日子好淒慘,,又唔可以寫日記,,又唔可以聽歌同玩msn,,但係我今日終於有所不同啦......就係我今曰已經冇再煲惡魔在身邊啦,,煲左另一套叫<<宮>>,,係一部正爆既韓國電視劇,,D男主角都幾靚仔,,仲有5,6日就返大陸啦,,但係唔係我當初諗既同朱妹同君姐去深圳SHOPPING and同慧返大陸,,咁樣對慧係咪做錯左??但係我係有原因ga,,如果我可以講,,我一定會講出黎,,唔洗拖拖拉拉咁!!所以我只係可以同佢say sorry!!今日發生左一件超黑仔既事,,同朱妹圯新北江個時同到羅桂祥個D人,,,特別係一個叫方XX既,,,好尷尬,,瘀到爆!!
|