今日好開心....終於到左呢個學期既最後一日,,聽日開始唔洗再返學啦!!我諗係一件開心既事,,,但係唔知係9月1日仲會唔會有機會見到pooh仔同高鼻仔呢?今日放學個時都俾我係canteen見到pooh仔,,好開心~~放左學後,,我同左朱妹去左食野,,仲有呀,,我買左<<惡魔在身邊>>勁正!!到左而家都仲係咁鐘意呀猛,,佢好型仔,,本來我以為只係得惡魔在身邊好睇,,,但係今日朱妹俾左惡作劇之吻俾我........開頭仲以為一D都唔好睇,,但係睇落好好笑,,,,鄭元暢都好靚仔呀......又CUTE又cool,,,,又一名靚仔啦!!點解呢排好似發覺唔止韓國有靚仔,,台灣都有,,,,好開心,,但係睇左呢套劇,,目前我睇到既情節都好好笑,,,好好睇,,我既目標係聽日睇晒全套碟,,唔知得唔得呢??因為睇左呢套野,,呢到我又好想買,,我D錢都冇晒啦,,但係我一定要買,,為左鄭元暢.......
|