今日既心情好ok......仲幾開心,,因為我今日冇返到學,,除左可以唔洗咁早身外,,仲可以煲我最鐘意既<<惡魔在身邊>>,,今日又睇左一次啦,,真係睇極都係咁正,,我諗我呢世都會咁鐘意ga!!聽日就係last day,,係呢個學年既最後一日,,勁開心,,終於可以唔洗返學啦,,雖然可能呢個暑假會好悶,,又可能會見唔到pooh佢地,,講吓又講,,唔知佢地升唔升到呢??而家好多野都唔知啦!!我只係知我好鐘意賀軍翔,,好like惡魔在身邊........我一定要買呢套碟,,聽日放學就買,,跟住日日都要睇呀,,,好開心**直令我笠爆....
|