2006 年 9 月 2 日 星期六
今日都係冇咩野做.........今日都係同左朱妹出街,,,我地去左take photo,,,去圖書館呀..........但係係我同朱妹去圖書館途中,,,俾幾個基督教既人同我地傳福音,,,傾左好奈,,,講真,,我覺得有d煩囉!!!不停咁ask我地問題,,,問埋個d知唔知自己死左會上天堂or落地獄,,我真係o晒咀囉....都唔知點Q樣答佢.......煩左我地成30分鐘有多,,,,勁無奈,,,唉...我都唔知有咩講啦,,,,冇咩事HAPPEN....SO今日到此為止___''