今日係9月1日以黎第2個返學既日子,,,,其實今日心情唔係咁好,,,因為好累呀!!!尋晚成5點幾先SLEEP呀,,,,都唔知點解ALWAYS都訓唔著,,MAYBE可能係我平時晚訓遲起啦........好唔慣呀.......好想快D再放假!!今日最唔開心既係,,,我勁唔LIKE個ENGLISH teacher呀!!!講英文講到發姣咁,,,,又呢樣又個樣,,勁麻煩呀__''同威威教書冇得比啦,,,,差人地9條街.....見到佢就想嘔!!勁cheap....以後日子點過呀???個MATHS老師係幾好人,,,但係教書麻麻地,,,,KKF好D.......但係MATHS教個D野都唔係好明,,,SO要夜晚再睇吓本書,,,仲要溫吓,,唔可以再退步.......要加油~~~仲要祈禱希望今年快D過呀!!!
|