今日終於開學啦.......我今日好早就get up啦>>6:00a.m.......因為我尋晚勁緊張呀!!緊張到訓唔著,,,,11點幾上床訓,,到左2點幾都未訓到......好無奈___''今日未到學校之前,,都勁緊張呀!!!因為又唔知班主任係邊個,,又唔知見到d同學會點,,,總之有好多野都會諗la''跟住,,今日返到學校,,好開心呀.....因為同d同學玩得好開心.....個班主任都ok啦,,,但係係我心目,,永遠都唔會好似威威同miss chow咁好!!好miss佢地呀.......新既一年,,有新既生活,,有開心既,,唔開心既,,,有嬲既,,,但係,,我今年既目標只有一個,,,就係係學習方面要努力,,其他野唔諗咁多住啦........好想快d大個女呀........so..我要更加努力讀書呀!!!努力~~~
|