今日都係冇野做呀.......都唔知點解我always都會悶???唯有煲碟,,,listen music and read books啦!!!如果唔係都真係唔知有咩可以做.......yeaterday突然好想listen張國榮既歌,,,雖然佢唔係我個年代既人,,,而且而家已經died左.......但係佢既歌真係好好聽,,,個人其實都幾靚仔,,,,我都幾鐘意睇佢做戲,,,,如果佢唔係咁早死就好啦.......令我覺得好可惜!!唉.....都唔知日記仲可以寫咩啦....冇返學,,冇出街,,,根本冇咩事會happen.........我好miss......miss大陸呀!!好想快d返去,,,,,但係好快就要返學啦,,,,好唔捨得呢d comfortable既日子......淒慘中....
|